Запис Детальніше

Formation of the motivational basis of the individual to self-cognitive activities as a means of universalization of higher education

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Formation of the motivational basis of the individual to self-cognitive activities as a means of universalization of higher education
Формирование мотивационной базы личности к самостоятельной познавательной деятельности как средство универсализации высшего образования
Формування мотиваційної бази особистості до самостійної пізнавальної діяльності як засіб універсалізації вищої освіти
 
Creator Сидоренко, Ірина Ігорівна
 
Description Hhis article describes the main motives for self-learning of the individual in the context of universalization of higher education. The ways of creating motivational base for individual learning in the classes in higher mathematics are considered.
В статье определены основные мотивы самостоятельной познавательной деятельности личности в контексте универсализации высшего образования. Рассмотрены пути создания мотивационной базы к самостоятельной познавательной деятельности на занятиях по высшей математике.
У статті визначені основні мотиви до самостійної пізнавальної діяльності особистості в контексті універсалізації вищої освіти. Розглянуті шляхи створення мотиваційної бази до самостійної пізнавальної діяльності на заняттях з вищої математики.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2014-02-02
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/265
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 140-145
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 140-145
Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 140-145
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/265/251
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning