Formation of the motivational basis of the individual to self-cognitive activities as a means of universalization of higher education
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Formation of the motivational basis of the individual to self-cognitive activities as a means of universalization of higher education
Формирование мотивационной базы личности к самостоятельной познавательной деятельности как средство универсализации высшего образования Формування мотиваційної бази особистості до самостійної пізнавальної діяльності як засіб універсалізації вищої освіти |
|
Creator |
Сидоренко, Ірина Ігорівна
|
|
Description |
Hhis article describes the main motives for self-learning of the individual in the context of universalization of higher education. The ways of creating motivational base for individual learning in the classes in higher mathematics are considered.
В статье определены основные мотивы самостоятельной познавательной деятельности личности в контексте универсализации высшего образования. Рассмотрены пути создания мотивационной базы к самостоятельной познавательной деятельности на занятиях по высшей математике. У статті визначені основні мотиви до самостійної пізнавальної діяльності особистості в контексті універсалізації вищої освіти. Розглянуті шляхи створення мотиваційної бази до самостійної пізнавальної діяльності на заняттях з вищої математики. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2014-02-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/265
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 2 (2011); 140-145
Теорія та методика електронного навчання; Vol 2 (2011); 140-145 Theory and methods of e-learning; Vol 2 (2011); 140-145 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/265/251
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|