Створення тесту для оцінювання рівня підготовки студентів з кількісного хімічного аналізу засобами системи програм MYTEST
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Створення тесту для оцінювання рівня підготовки студентів з кількісного хімічного аналізу засобами системи програм MYTEST
Создание теста для оценки уровня подготовки студентов по количественному химическому анализу средствами системы программ MYTEST Creating test to evaluate the level of training of students in quantitative chemical analysis by the means of programs MYTEST |
|
Creator |
Нечипуренко, Павло Павлович
|
|
Description |
У даній статті описується процес створення і застосування тестів для перевірки рівня знань студентів з кількісного хімічного аналізу за допомогою системи програм MyTest. Розглядаються окремі вимоги до змісту і форми тестових завдань, специфіка створення тестових завдань з аналітичної хімії (кількісного хімічного аналізу). Особливу увагу приділено проблемі визначення складності тестових завдань в умовах неможливості застосування статистичного підходу до вирішення цієї проблеми.
В данной статье описывается процесс создания и применения тестов для проверки уровня знаний студентов по количественноve химическоve анализу с помощью системы программ MyTest. Рассматриваются отдельные требования к содержанию и форме тестовых заданий, специфика создания тестовых заданий по аналитической химии (количественному химическому анализу). Особое внимание уделено проблеме определения сложности тестовых заданий в условиях невозможности применения статистического подхода к решению этой проблемы. This article describes how to create and use tests to check students' knowledge in quantitative chemical analysis with the help of programs MyTest. We consider some of the requirements for the content and form of tests, the specificity of the creation of tests in analytical chemistry (quantitative chemical analysis). Particular attention is paid to the problem of determining the complexity of tests in terms of the inability to use a statistical approach to solving this problem. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2014-03-28
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/392
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 4 (2013); 206-215
Теорія та методика електронного навчання; Vol 4 (2013); 206-215 Theory and methods of e-learning; Vol 4 (2013); 206-215 2309-1495 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/392/378
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|