Запис Детальніше

Створення тесту для оцінювання рівня підготовки студентів з кількісного хімічного аналізу засобами системи програм MYTEST

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення тесту для оцінювання рівня підготовки студентів з кількісного хімічного аналізу засобами системи програм MYTEST
Создание теста для оценки уровня подготовки студентов по количественному химическому анализу средствами системы программ MYTEST
Creating test to evaluate the level of training of students in quantitative chemical analysis by the means of programs MYTEST
 
Creator Нечипуренко, Павло Павлович
 
Description У даній статті описується процес створення і застосування тестів для перевірки рівня знань студентів з кількісного хімічного аналізу за допомогою системи програм MyTest. Розглядаються окремі вимоги до змісту і форми тестових завдань, специфіка створення тестових завдань з аналітичної хімії (кількісного хімічного аналізу). Особливу увагу приділено проблемі визначення складності тестових завдань в умовах неможливості застосування статистичного підходу до вирішення цієї проблеми.
В данной статье описывается процесс создания и применения тестов для проверки уровня знаний студентов по количественноve химическоve анализу с помощью системы программ MyTest. Рассматриваются отдельные требования к содержанию и форме тестовых заданий, специфика создания тестовых заданий по аналитической химии (количественному химическому анализу). Особое внимание уделено проблеме определения сложности тестовых заданий в условиях невозможности применения статистического подхода к решению этой проблемы.
This article describes how to create and use tests to check students' knowledge in quantitative chemical analysis with the help of programs MyTest. We consider some of the requirements for the content and form of tests, the specificity of the creation of tests in analytical chemistry (quantitative chemical analysis). Particular attention is paid to the problem of determining the complexity of tests in terms of the inability to use a statistical approach to solving this problem.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2014-03-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/392
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 4 (2013); 206-215
Теорія та методика електронного навчання; Vol 4 (2013); 206-215
Theory and methods of e-learning; Vol 4 (2013); 206-215
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/392/378
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning