Технология формирования заданий для компьютерных тестов
Журнал "Теорія та методика електронного навчання"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технология формирования заданий для компьютерных тестов
Технологія формування завдань для комп'ютерних тестів The technique of forming tasks for computer tests |
|
Creator |
Нинь, Дарина Володимирівна
Євтєєв, Володимир Миколайович |
|
Description |
В рамках модернизации учебного процесса предлагается вместо существующей системы контроля перейти на полную замену зачетов тестами, а экзаменов на публичную защиту курсовых работ. Указано на судьбоносное качественное отличие тестов, на определение способностей от тестов на определение успешности освоения учебной программы. Предлагаются технологические приемы уменьшения вероятности произвольного угадывания ответов для заданий закрытого типа. Рассмотрен пример анализа с целью создания генератора многовариантного тестового задания. Декларируется необходимость слияния функций программиста и разработчика дидактического материала.
В рамках модернізації навчального процесу пропонується замість існуючої системи контролю перейти на повну заміну заліків тестами, а іспитів на публічний захист курсових робіт. Вказано на доленосну якісну відмінність тестів, на визначення здібностей від тестів на визначення успішності освоєння навчальної програми. Пропонуються технологічні прийоми зменшення вірогідності довільного вгадування відповідей для завдань закритого типу. Розглянуто приклад аналізу з метою створення генератора багатоваріантного тестового завдання. Декларується необхідність злиття функцій програміста і розробника дидактичного матеріалу. Within the framework modernization of education is necessary complete replacement of checking system on computer tests, and public defense of term papers is suggested. Difference between capabilities a testing and teaching a testing is indicated. The technological receptions of diminishing probability of the arbitrary guessing answers for the tasks of the closed type are offered. The example of analysis with the purpose of creation of generator of multiple tasks is considered. The necessity of confluence of functions of programmer and developer of didactic material is declared. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2013-12-02
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/223
|
|
Source |
Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 162-167
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 162-167 Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 162-167 2309-1495 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/223/210
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning
|
|