Запис Детальніше

Психолого-педагогічні вимоги до авторських електронних засобів навчання для молодших школярів

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні вимоги до авторських електронних засобів навчання для молодших школярів
Психолого-педагогические требования к авторским электронных средств обучения для младших школьников
Psychological and pedagogical requirements for author e-learning tools for primary school children
 
Creator Олефіренко, Надія Василівна
Пономарьова, Наталія Олександрівна
 
Description В статті розглянуто ключові особливості електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів. Схарактеризовано три групи психолого-педагогічних вимог до електронних ресурсів – вимог, що стосуються будь-якого електронного ресурсу як дидактичного засобу, вимог саме до електронного ресурсу та додаткових вимог, які ураховують специфіку користувачів – молодших школярів.
В статье рассмотрены ключевые особенности электронных дидактических ресурсов для младших школьников. Охарактеризованы три группы психолого-педагогических требований к электронным ресурсам - требований, касающихся любого электронного ресурса как дидактического средства, требований именно к электронному ресурсу и дополнительных требований, которые учитывают специфику пользователей - младших школьников.
The article considers the key features of the electronic teaching resources for primary school children. Three groups of psycho-pedagogical requirements for electronic resources - requirements relating to any electronic resource as didactic means; requirements to electronic resources and the additional requirements that take into account the specific users - younger students were determined.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2014-03-28
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/393
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 4 (2013); 216-224
Теорія та методика електронного навчання; Vol 4 (2013); 216-224
Theory and methods of e-learning; Vol 4 (2013); 216-224
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/393/379
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning