Запис Детальніше

The state of readiness of prospective teachers to local lore work with students of Elementary School

Журнал "Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The state of readiness of prospective teachers to local lore work with students of Elementary School
Стан готовності майбутніх учителів до краєзнавчої роботи з учнями початкової школи
Состояние готовности будущих учителей к краеведческой работе с учащимися начальной школы
 
Creator Брижак, Надія Юріївна
 
Description We held constant stage of the experiment in order to optimize the educational process and increase its efficiency for the formation of readiness of prospective teachers to local lore work with students of Elementary School. Research showed that prospective teachers prefer the particular facts of local history, but not motives become highly qualified specialists or conscientiously study any subjects of interest.

С целью оптимизации учебно-воспитательного процесса и повышения его эффективности на пути формирования готовности будущих учителей к краеведческой работе с учащимися начальной школы был проведен констатирующий этап эксперимента. Исследование показало, что будущие учителя предпочитают мотивам стать высококвалифицированными специалистами, добросовестно изучать любые дисциплины, интерес к конкретным краеведческих фактов.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-11-23
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/199
 
Source Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school; Vol 8 (2013); 236-243
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі; Vol 8 (2013); 236-243
Теория и методика обучения фундаментальным дисциплинам в высшей школе; Vol 8 (2013); 236-243
2309-1487
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/199/189
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school