Запис Детальніше

Професійна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп'ютерного моделювання

Журнал "Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп'ютерного моделювання
Профессиональная подготовка будущих учителей естественно-математических дисциплин средствами компьютерного моделирования
Professional training of future teachers of natural and mathematical sciences by means of computer simulation
 
Creator Теплицький, Олександр Ілліч
Соловйов, Володимир Миколайович
 
Subject Об'єктно-орієнтоване моделювання, педагогічна технологія соціального конструктивізму
объектно-ориентированное моделирование, педагогическая технология социального конструктивизма
object-oriented modeling, constructivism educational theory
 
Description У статті мова іде про створення моделі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп’ютерного моделювання та формулювання відповідних педагогічних умов.  Розглядається місце педагогічної технології соціального конструктивізму у навчанні об’єктно-орієнтованого моделювання студентів природничих спеціальностей педагогічних університетів. Описано хід та результати експериментальної роботи із розробки, апробації та впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін засобами комп’ютерного моделювання.
В статье речь идет о создании модели профессиональной подготовки будущих учителей естественно-математических дисциплин средствами компьютерного моделирования и формулировании соответствующих педагогических условий. Рассматривается место педагогической технологии социального конструктивизма при обучении объектно-ориентированному моделированию студентов естественных специальностей педагогических университетов. Описаны ход и результаты экспериментальной работы по разработке, апробации и внедрению педагогических условий подготовки будущих учителей естественно-математических дисциплин средствами компьютерного моделирования.
This article will discuss the creation of a model of training future teachers of natural and mathematical sciences by means of computer modeling and formulation of appropriate pedagogical conditions. The place of social constructivism educational technology in teaching object-oriented modeling of natural specialties students of pedagogical universities are reviewed. The progress and results of experimental work on the development, testing and implementation of pedagogical conditions of preparation of future teachers of natural and mathematical sciences by means of computer simulation are described.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2016-03-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/461
 
Source Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school; Vol 8 (2013); 185-195
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі; Vol 8 (2013); 185-195
Теория и методика обучения фундаментальным дисциплинам в высшей школе; Vol 8 (2013); 185-195
2309-1487
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/461/442
 
Rights Copyright (c) 2016 Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school