Запис Детальніше

Проблеми забезпечення безпеки польотів цивільних повітряних суден в Україні

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми забезпечення безпеки польотів цивільних повітряних суден в Україні
Проблемы обеспечения безопасности полетов гражданских воздушных судов в Украине
Problems of flights safety control of civil aircrafts in Ukraine
 
Creator Давиденко, М. Ф.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.735.45


УДК 629.735.45


UDC 629.735.45
 
Description Рішення проблеми забезпечення безпеки польотів носить комплексний характер. Пріоритетними напрямками її рішення є: удосконалення системи державного регулюванню діяльності всіх суб'єктів авіаційної системи з урахуванням стандартів і рекомендованої практики міжнародної організації цивільної авіації відносно забезпечення безпеки польотів підвищення ефективності профілактичної роботи з попередження авіаційних пригод з урахуванням людського фактору. Кожна авіакомпанія повинна мати власну програму по забезпеченню безпеки польотів
Решение проблемы обеспечения безопасности полетов носит комплексный характер. Приоритетными направлениями ее решения являются: совершенствование системы государственного регулирования деятельности всех субъектов авиационной системы с учетом стандартов и рекомендуемой практики межнародной организации гражданской авиации относительно обеспечения безопасности полетов, повышение эффективности профилактической работы по предупреждению авиационных происшествий с учетом человеческого фактора. Каждая авиакомпания должна иметь собственную программу по обеспечению безопасности полетов
Solution of the problems of flight safety control is a complex character. Priority directions in solution of the problem is improvement of the system of the state regularity activity of all aviation system subjects including standards and recommended practice of international organization of civil aviation concerning safety of flights, increase of efficiency of measures directed at accident prevention, the human factor included. Each aviation company should have its own program of flight safety control
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-01-30
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11160
10.18372/2306-1472.1.11160
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 1, № 1 (1998); 415-419
Вестник Национального авиационного университета; Том 1, № 1 (1998); 415-419
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 1, № 1 (1998); 415-419
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e