Procedure of taking decisions in intellectual teaching systems with illegible aim functions
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Procedure of taking decisions in intellectual teaching systems with illegible aim functions
Методика принятий решений в интеллектуальных системах обучения с нечетко заданной целевой функцией Методика прийняття рішень в інтелектуальних системах навчання з нечітко заданою цільовою функцією |
|
Creator |
Шибицкая, Н. Н.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
— UDC 378.147.007.2:5/54 — — УДК 378.147.007.2:5/54 — — УДК 378.147.007.2:5/54 |
|
Description |
Considered are structural methods of organization of the process of teaching in the system "operator-simulator". Proposed is a structural model of organization of the process of teaching with the use of algorithms of process analysis. In the given structure of knowledge we construct, on the basis of algorithm, the process of teaching on the given course. The formulation of knowledge presenting trajectory is exercised on the basis of receiving current results of learning the information by the operator. This enables us to give expert essesment of the activity during whole process of learning . This approach allows us to establish feedback in order to connect the trajectory of teaching
Рассматривается структурная модель организации процесса обучения в системе "оператор-тренажер". Формальная оценка уровня обученности оператора основывается на экспертно задаваемых связях между элементами знаний различных уровней и педагогических измерениях на нижнем уровне заданной структуры знаний. Для формирования экспертной оценки вводится лингвистическое терм-множество, значения которого формируются на основе предложенного метода попарных сравнений, что позволяет повысить точность при принятии решений и снизить субъективный фактор в процессе оценки уровня обученности оператора. Излагается методика оценки знаний обучаемого с учетом функции принадлежности элемента базовых знаний подмножеству знаний обучаемого Розглядається структурна модель організації процесу навчання в системі "оператор-тренажер". Формальна оцінка рівня навченості оператора базується на зв'язках, які задаються між елементами знань різних рівнів та педагогічних вимірювальних на нижньому рівні заданої структури знань. Для формування експертної оцінки вводиться лінгвістична терм-множина, значення якої формується на основі запропонованого методу попарних порівнянь, що дозволяє збільшити точність прийняття рішень та зменшити суб'єктивний фактор у процесі оцінки рівня навченості оператора. Подається методика оцінки знань особи, яка навчається, з урахуванням функції належності елемента базових знань підмножині знань особи, яка навчається |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-01-30
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10984
10.18372/2306-1472.1.10984 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 1, № 1 (1998); 307-314
Вестник Национального авиационного университета; Том 1, № 1 (1998); 307-314 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 1, № 1 (1998); 307-314 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|