Запис Детальніше

Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих дітей та дітей зі зниженим зором: «Корекція розвитку»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705880/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/dlya-ditej-z-porushennyami-zoru.html
 
Title Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих дітей та дітей зі зниженим зором: «Корекція розвитку»
Programmes of remedial work for preparation, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: "Correction of development"
 
Creator Гудим, І.М.
Костенко, Т.М.
Довгопола, К.С.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Сьогодні державна політика у галузі змісту спеціальної освіти має бути спрямована не лише на отримання учнями з особливими потребами знань, умінь, навичок, а на формування ключових компетенцій на їх основі, які сприятимуть вмінню через спілкування знаходити порозуміння з іншими людьми, облаштовувати власне життя й бути корисним сім’ї, громаді, суспільству. Сучасна спеціальна освіта має орієнтуватися на ефективне використання збережених систем та функцій, здатних взяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, цілеспрямований розвиток психічних процесів, які обумовлюють рівень опанування знань, умінь, навичок та відповідну освіченість дитини, її інтеграцію в суспільство. Сучасні вимоги до освіченості і розвитку особистості дітей з глибокими порушеннями зору спонукали до розробки даної програми.
Today the state policy in the field of special education content should be aimed not only at getting students with special needs knowledge, skills, and the formation of key competencies based on them, which will contribute to the ability through communication to find common ground with other people to improve their lives and be useful to the family, community, society. Modern higher education should focus on effective use of remaining systems and functions, able to take on a compensatory-corrective loads, the targeted development of mental processes, which determine the level of mastering of knowledge, abilities, skills and the appropriate education of the child and its integration into society. Modern requirements to education and personality development of children with profound visual impairment have led to the development of this program.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705880/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf
Гудим, І.М. and Костенко, Т.М. and Довгопола, К.С. (2016) Programmes of remedial work for preparation, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: "Correction of development" [Teaching Resource]