Запис Детальніше

The paradigms of media consumers’ thinking: essence and role in media consumption

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17498/
 
Title The paradigms of media consumers’ thinking: essence and role in media consumption
Парадигми мислення медіаспоживача: суть і роль у медіаспоживанні
Парадигмы мышления медиапотребления: суть и роль в медиапотреблении
 
Creator Єжижанська, Тетяна Сергіївна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description The article is devoted to the essence of the paradigms of media consumers’ thinking that determins their role in media consumption. The author shows the approaches to media consumption using spiral dynamics; it explained that the paradigm of thinking, values are defined filters that mediamessages are acting throught; specialties of the communication process are determined for each type of addresseemedia consumer according to the theory of spiral dynamics.
У статті досліджується суть парадигм мислення медіаспоживача, визначається їх роль у медіаспоживанні. Розглядаються підходи до медіаспоживання за допомогою спіральної динаміки; по-
яснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять медіаповідомлення; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу
адресатів-медіаспоживачів відповідно до теорії спіральної динаміки.
В статье исследуется суть парадигм мышления медиапотребителя, определяется их роль в медиапотреблении. Рассматриваются подходы к медипотреблению с помощью спиральной динамики; объясняется, что парадигма мышления, ценностные установки являются определенными фильтрами, через которые проходят медиасообщения; определяются особенности коммуникационного процесса для каждого типа адресатов-медиапотребителей согласно теории спиральной динамики.
 
Publisher МЦД СК « Комтека »
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17498/1/t_yezhyzhanska_SCTP_2_IZH.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2016) Парадигми мислення медіаспоживача: суть і роль у медіаспоживанні Соціальні комунікації: теорія і практика, 2 (2). с. 44-48.