Запис Детальніше

Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18789/
 
Title Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи
Подготовка учителя начальной школы к диагностической деятельности: история, достижения, перспективы
Training elementary school teacher to diagnostic activity: history, achievements, prospects
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті на основі аналізу історії та становлення професійної підготовки визначаються основні підходи до формування діагностичної компетентності вчителя початкової школи. Авторкою охарактеризовано змістово-методичну складову діагностичної діяльності педагога, обґрунтовано поетапність її засвоєння в умовах вищого навчального закладу. Особливу увагу звернено на викладання навчальної дисципліни "Основи педагогічної діагностики", організацію та проведення педагогічної практики і науково-дослідну роботу студентів
В статье на основе анализа истории и становления профессиональной подготовки определяются основные подходы к формированию диагностической компетентности учителя начальной школы. Автором охарактеризирована содержательно-методическая составляющая диагностической деятельности педагога, обоснована поэтапность ее усвоения в условиях высшего учебного заведения. Особое внимание обращено на преподавание учебной дисциплины "Основы педагогической диагностики", организацию и проведение педагогической практики и научно-исследовательскую работу студентов
The main approaches to the formation of diagnostic competence of primary school teachers are determined on the basis of the historical analysis of the professional training and establishement. The author describes the content and methodical component of the teacher diagnostic activity and characterizes its phased assimilation into the instructional process. In the article special attention is paid to teaching the discipline "Basics of Educational Diagnostics". Measures to provide student teaching and research work are also described
 
Publisher Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18789/1/S_Martynenko_NZ_2_2016.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2016) Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи Наукові записки (2). с. 145-149.