«Медіаосвіта» як дисципліна нормативного циклу професійної підготовки журналістів: теоретичний та практичний аспекти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18774/
|
|
Title |
«Медіаосвіта» як дисципліна нормативного циклу професійної підготовки журналістів: теоретичний та практичний аспекти
«Медиаобразование» как дисциплина нормативного цикла профессиональной подготовки журналистов: теоретический и практический аспекты |
|
Creator |
Фруктова, Яна Станіславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Сучасні науковці стверджують, що мас-медіа не тільки інформують та розважають, але й навчають, виховують глядацьку аудиторію. Теоретичну основу медіаосвіта складають теорія культивування, соціального навчання,соціалізації,використання і задоволення, встановлення (нав язування) порядку денного, когнітивна (конструктивістська). Аналіз сучасного контенту українських масмедіа демонструє протиріччя між акме-оріснтирами, які задекларовано в нормативних документах системи освіти та зразками для наслідування, які формують ЗМІ. Ці суперечності дозволяють говорити про необхідність включення в освітні програми фахівців з журналістики навчальної дисципліни «Медіаосвіта». У статті представлено мету, завдання та зміст авторського курсу «Медіаосвіта». Зміст її дозволяє визначити роль ЗМІ щодо навчання та виховання молодого покоління, унаочнити медіа впливи на особистість, сформувати відповідальність за їх наслідки, узгодити педагогічний та медійний компоненти інтегрованого освітнього середовища.
Современные учене утверждают, что масс-медиа не только информируют и развлекают, но и обучают, воспитывают зрительскую аудиторию. Теоретическую основу медиаобразования составляют теорія культивирования, соціального обучения, социализации, использования и удовлетворения, установления (навязывания) повестки дня, когнитивная (конструктивистская). Анализ современного контента украинских массмедиа демонстрирует противоречие между акме-ориентирами, которые задекларированы в нормативных документах системы образования и образцами для подражания, которые формируют СМИ. Эти противоречия позволяют говорить о необходимости включения в образовательные программы специалистов по журналистике учебной дисциплины «Медиаобразование». В статье представлены цель, задачи и содержание авторського курса «Медиаобразование». Содержание ее позволяет определить роль СМИ в вопроса хобучения и воспитания молодого поколения, выявить влияния медиа на личность, сформировать ответственность за их последствия, согласовать педагогический и медийный компоненты интегрированного образовательного пространства. |
|
Publisher |
Херсон
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18774/1/Ya_Fruktova_APDUPTP_IJ.pdf
Фруктова, Яна Станіславівна (2016) «Медіаосвіта» як дисципліна нормативного циклу професійної підготовки журналістів: теоретичний та практичний аспекти Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології (1(12)). с. 49-52. |
|