Запис Детальніше

Research of connections of agents in the information microblogging network

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Research of connections of agents in the information microblogging network
Исследование связей агентов в информационной сети микроблогов
Дослідження зв’язків агентів в інформаційній мережі мікроблогів
 
Creator Коваленко, Т. В.; Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Додонов, В. О.; Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Ланде, Д. В.; Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
 
Subject
UDC 004.91

УДК 004.91
мережа зв’язків; активний агент; моделювання; мережа мультиблогів; база даних; моніторинг
УДК 004.91
 
Description In article questions of realization of сrowdsourcing approach to modeling of information andanalytical system which is realized in the form of the appropriate information technology areconsidered. Results of modeling are checked by research of a real network of microblogs Twitter.Stages of creation of corporate system of monitoring of network information resources which structureis determined by hyperlinks in microblogs are described. Benefits of such approach are given
В статье рассмотрены вопросы реализации краудсорсингового подхода к моделированию информационно-аналитической системы, который реализуется в виде соответствующей информационной технологии. Представлена технология выявления актуальных информационных сообщений, содержащих ссылки на важнейшие информационные ресурсы в сети Интернет. Результаты моделирования подтверждены путем исследования реальнойсети микроблогов Twitter. Описаны этапы создания корпоративной системы мониторинга сетевых информационных ресурсов, состав которых определяется ссылками в микроблогах. Приведены преимущества такого подхода
У статті розглянуто питання реалізації краудсорсингового підходу до моделювання інформаційно-аналітичної системи, який реалізується у вигляді відповідної інформаційної технології. Представлена технологія виявлення найбільш актуальних інформаційних повідомлень, які містять посилання на найважливіші інформаційні ресурси в мережі Інтернет. Результати моделювання підтверджені шляхом дослідження реальної мережі мікроблогів Twitter. Описано етапи створення корпоративної системи моніторингу мережевих інформаційних ресурсів, склад яких визначається посиланнями в мікроблогах. Наведено переваги такого підходу
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2017-02-15
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/11321
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 3, № 55 (2016); 44-51
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 55 (2016); 44-51
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 55 (2016); 44-51
 
Language uk