Запис Детальніше

Система виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18858/
 
Title Система виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності
Educational System of Social-Communicative Culture of
Comprehensive School Pupils in After-Hour Activity
 
Creator Тернопільська, Валентина Іванівна
 
Subject Спецради у інших ВНЗ
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 - теорія та методика виховання. - Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2009.
У дисертації здійснено дослідження теоретичних засад і сучасних підходів до виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності. Науково обґрунтовано сутність і структуру поняття "соціально-комунікативна культура учня", обґрунтовано систему виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній
діяльності. Розкрито змістову структуру соціально-комунікативної культури в єдності когнітивного, емоційно-ціннісного, праксичного компонентів, визначено критерії, показники і рівні сформованості цього інтегрального утворення учнів загальноосвітньої школи.
Побудовано модель системи виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності, охарактеризовано взаємозв'язки між компонентами моделі; визначено педагогічні умови її реалізації; виокремлено технології виховання соціально-комунікативної культури учнів у позаурочній діяльності.
Успішне виховання соціально-комунікативної культури можливе за умови впровадження у виховний процес змодельованих організаційно-педагогічних форм 39 міжособистісної взаємодії, спілкування, які б через реальні переживання і пошукову діяльність спонукали школярів до свідомого виявлення ними соціально- комунікативної культури у щоденній життєдіяльності; вироблення у педагогів
техніки виховання соціально-комунікативної культури шляхом цілеспрямованої теоретичної та методичної підготовки, науково-методичного забезпечення виховного процесу.
Thesis for the Degree of the Doctor of Pedagogical Sciences in specialty 13.00.07 - Theory and Methods of Education. - Institute of Problems Education, Kyiv, 2009.
The theoretical basis and modern approaches of education of social - communicative culture of comprehensive school pupils in after-hour activity are investigated in the thesis. The essence and the structure of the notion "pupils' socialcommunicative culture" is scientifically grounded.
The model of the educational .system ol social communicative culture of comprehensive school pupils in after-hour activity is theoretically constructed and the
content of its cognitive, emotionally - valuable components is characterized. The effectiveness of the designed social-communicative culture model of education is experimentally checked and proved.
The criteria, indices and levels of education of social-communicative culture of comprehensive school pupils in after-hour activity are suggested.
The main definitions of the educational process ol social-communicative culture of comprehensive school pupils in after-hour activity obtained further development.
 
Date 2009
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18858/1/V_Ternopilska_SVSKKUZSPD_PI.pdf
Тернопільська, Валентина Іванівна (2009) Система виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи у позаурочній діяльності Доктор thesis, Інститут проблем виховання АПН.