Запис Детальніше

Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Вурста, Сергій Юрійович
Вурста, Сергей Юриевич
Vursta, Sergii Yuriievych
Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич
Litnarovich, Ruslan Mykolaiovych
 
Date 2012-03-18T08:27:25Z
2012-03-18T08:27:25Z
2010
 
Identifier Вурста С.Ю. Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці. Науковий керівник Р.М.Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2010,-250 с.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/534
 
Description Роль фракталів в машинній графіці сьогодні досить велика. Вони приходять на допомогу, наприклад, коли потрібно, за допомогою декількох коефіцієнтів, задати лінії і поверхні дуже складної форми. З точки зору машинної графіки, фрактальна геометрія незамінна при створення штучних хмар, гір, поверхні моря. Фактично знайдений спосіб легкого подання складних неевклідових об'єктів, образи яких дуже схожі на природні.
В даному проекті розроблений програмний додаток "Фрактальні ландшафти" для генерування 3D ландшафтів за допомогою алгоритму «Фрактального шуму», та з метою демонстрації можливостей цього алгоритму, бібліотеки OpenGL і візуальної бібліотеки GLScene(із завдатком ігрового ядра) по побудові ландшафту.
Для студентів, магістрантів і аспірантів факультету
Кібернетики МЕГУ.
В данном проекте разработано программное дополнение "Фрактальные ландшафты" для генерирования 3D ландшафтов с помощью алгоритма "Фрактального шума", и с целью демонстрации возможностей этого алгоритма, библиотеки OpenGL и визуальной библиотеки GLScene(с задатком игрового ядра) по построению ландшафта.
Для студентов, магистрантов и аспирантов факультета Кибернетика МЕГУ.
In this project programmatic addition is developed the "Fractal landscapes" for generuting of 3d landscapes by the algorithm of «Fractal noise», and with the purpose of demonstration of possibilities of this algorithm, library of OPENGL and visual library of Glscene(with the advance of playing kernel), on the construction of landscape.
For students, magistrations and graduate students of faculty Cybernetics IEGU.
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука
 
Language uk
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука
 
Subject фрактальні поверхні
комп'ютерна графіка
генерування ландшафтів
алгоритм
фрактальные поверхности
компьютерная графика
генерирование ландшафтов
алгоритм
fractal surfaces
computer graphics
generuting of landscapes
algorithm
УДК 681.3
 
Title Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці
 
Type Book