Запис Детальніше

BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN THE COURSE OF COMPUTER SCIENCE TEACHING METHODS

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN THE COURSE OF COMPUTER SCIENCE TEACHING METHODS
ТЕХНОЛОГІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
 
Creator Barna, Olha V.; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Subject technology; blended learning; methods of teaching science; algorithmic thinking
технологія; змішане навчання; методика навчання інформатики; алгоритмічне мислення
 
Description In the article the two-tier model of information-methodological support of future teachers in terms of blended learning is considered. In the article on the methods of teaching the topic "Modeling, algorithmic and programming fundamentals in basic school" describes the practice of mastering educational technology SAFE, which provides that mastering educational technology will not be as effective even when it is a detailed step by step description, unless you use active forms of learning and sufficient the amount of time that are focused on achieving clear learning objectives. Author offers a description of the process of students' competencies related to implementation of blended learning technology, the theoretical and practical levels. The paper demonstrated the effectiveness of approaches used and outlines future research. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.8492 
У статті розглянуто дворівневу модель побудови інформаційно-методичної підтримки діяльності майбутнього педагога в умовах змішаного навчання.  У статті на прикладі методики навчання теми «Моделювання, алгоритмізація та основи програмування в основній школі» описана практика  опанування педагогічною технологією SAFE, яка передбачає що опанування освітньою технологією не буде настільки ефективним навіть при її детальному покроковому описі, якщо не використовуються активні форми навчання та достатня кількість часу, які зорієнтовані на досягнення чітких цілей навчання. Автор пропонує опис процесу набуття студентами компетентностей, пов’язаних із реалізацією технології змішаного навчання, на теоретичному та практичному рівнях. У роботі продемонстровано ефективність  застосованих підходів та окреслено подальші наукові дослідження. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.8492 
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2016-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/35
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 2 (2016); 84-92
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 2 (2016); 84-92
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/35/73
 
Rights ##submission.copyrightStatement##