Запис Детальніше

INTERACTION OF BUSINESS IN OPEN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF POSTGRADUATE EDUCATION FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS ON THE BASIS THEORIES KONNEKTYVISM AND CONSTRUCTIVISM USING ICT

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTERACTION OF BUSINESS IN OPEN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF POSTGRADUATE EDUCATION FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS ON THE BASIS THEORIES KONNEKTYVISM AND CONSTRUCTIVISM USING ICT
ВЗАЄМОДІЯ СУБ'ЄКТІВ У ВІДКРИТОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ НА ОСНОВІ ТЕОРІЙ КОННЕКТИВІЗМУ ТА КОНСТРУКТИВІЗМУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
 
Creator Vorotnykova, Iryna P.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject professional development of teachers; connectivism; constructivism; behaviorism; ICT postgraduate teacher education
професійний розвиток вчителя; коннективізм; конструктивізм; біхевіоризм; ІКТ; післядипломна педагогічна освіта
 
Description The paper presents an analysis of studies and publications use the theories of learning using ICT survey of teachers on the knowledge and use of theories of learning in professional activities and professional development using ICT reasonably use theories of constructivism and connektivism in Postgraduate Education for professional development of teachers using ICT. The prospects of interaction of education based kollaboratsiyi and cooperation in Postgraduate Education for professional development of teachers. Conditions and case studies theories constructivism and connektivism for professional development of teachers in service teacher training through the use of information and educational environment of postgraduate education. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.145155
В статті представлено аналіз досліджень і публікацій використання теорій навчання з використанням ІКТ, анкетування вчителів щодо знання та використання теорій навчання у професійній діяльності та для професійного розвитку з використанням ІКТ, обґрунтовано використання теорій конструктивізму та коннективізму у післядипломній педагогічній освіті для професійного розвитку вчителів з використанням ІКТ; визначено перспективи взаємодії освітніх суб'єктів на основі коллаборації та кооперації у післядипломній педагогічній освіті для професійного розвитку вчителів. Визначено умови та приклади впровадження теорій коннективізму та конструктивізму для професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті на основі використання інформаційно-освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти. ge:AR-SA'>для створення інтерактивного дидактичного матеріалу та блогів в рамках дисципліни “Методика навчання інформатики”. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.145155
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2016-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/40
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 2 (2016); 145-155
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 2 (2016); 145-155
2414-0325
 
Language ukr
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/40/80
 
Rights ##submission.copyrightStatement##