DIDACTIC ANALYSIS OF THE CONCEPTS "INFORMATICS COMPETENCE" AND "INFORMATION CULTURE"
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DIDACTIC ANALYSIS OF THE CONCEPTS "INFORMATICS COMPETENCE" AND "INFORMATION CULTURE"
ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТЬ «ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» ТА «ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА» |
|
Creator |
Tykhonova, Tetiana V.; National Aviation University
|
|
Subject |
informatics competence; information culture; informatics product; productive-technological education; competence tasks
інформатична компетентність; інформаційна культура; інформатичний продукт; продуктивно-технологічне навчання; компетентнісні завдання |
|
Description |
Author based on many scientific sources substantiates the gist and constituents of the concepts of "informatics competence" and "information culture"; conducts comparative didactic analysis. Informatics competence - an person's integrated ability to work efficiently and effectively in the information environment; it appears in the information activities and evaluated for performance. Information Culture is a measure of human excellence in the information field; it manifests itself in social activities, communication, behavior. The author describes how these concepts affect the purposes of study, what should be the content of the training material in terms of the priority of one or the other concepts, what methods and tools must be applied for the purposes of study, what should be the diagnostic results. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.91100
У статті на основі багатьох наукових джерел обґрунтовуються сутність та складові понять «інформатична компетентність» та «інформаційна культура»; проводиться їх порівняльний дидактичний аналіз. Автор визначає інформатичну компетентність як інтегровану здатність людини ефективно та результативно працювати в умовах інформаційного середовища; вона проявляється під час інформаційної діяльності та оцінюється за результатами діяльності. Інформаційна культура є показником рівня досконалості людини в інформаційній сфері діяльності; вона проявляється в процесі соціальної діяльності, комунікації, поведінці. Автор описує, як ці поняття відбиваються у цілях навчання, яким має бути зміст навчального матеріалу з погляду на пріоритет одного чи другого поняття, які методи та засоби потрібно застосовувати для набуття відповідних цілей, якою має бути діагностика результатів. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2015.1.91100 |
|
Publisher |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ” |
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-09-23
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/10
|
|
Source |
Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 1 (2015); 91-100
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 1 (2015); 91-100 2414-0325 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/10/10
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|