Запис Детальніше

STUDENTS’ INDEPENDENT LEARNING IN HIGHER EDUCATION

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title STUDENTS’ INDEPENDENT LEARNING IN HIGHER EDUCATION
САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
Creator Romaniukha, Maryna; Дніпродзержинський державний технічний університет
Shelomovska, Oksana; Дніпродзержинський державний технічний університет
Sorokina, Liudmyla; Дніпродзержинський державний технічний університет
Voronova, Zoya; Дніпродзержинський державний технічний університет
 
Subject personal learning environment; higher education; ICT tools; teachers’ and students’ ICT competences
персональний освітній простір; вища освіта; ІКТ інструменти; ІКТ-компетенції викладачів та студентів
 
Description The article researches into the concept of personal learning environment, its essence, functions and application in modern higher education. The theoretical background of personal learning environment is based on concepts of self-regulated learning, connectivism and constructivism. The paper discusses current opposition between the concept of personal learning  environment and learning management systems (LMSs). The review is tuned to current tasks within European project IRNet – “International Research Network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences”. Professors should guide their students in their self-motivated learning path. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.6775 
У статті досліджено поняття персонального освітнього простору, його природу, функції та застосування у системі сучасної вищої освіти. У теоретичному плані персональне освітнє середовище базується на поняттях саморегульованого навчання, конективізму та конструктивізму. У статті автори торкаються проблеми опозиції між поняттям персональний освітній простір та поняттям система управління навчанням. Цей науковий огляд виконано у відповідності до актуальних завдань Європейського проекту IRNet – “Міжнародна наукова мережа дослідження та розробки нових інструментів та методик передової педагогічної науки у сфері інструментів ІКТ, електронної освіти та міжкультурних компетенцій”. Викладачі мають направляти своїх студентів у процесі їх самостійного навчання. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2016.2.6775 
 
Publisher Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”
 
Contributor

 
Date 2016-09-06
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/33
 
Source Electronic scientific journal “OPEN EDUCATIONAL E-ENVIRONMENT OF MODERN UNIVERSITY”; № 2 (2016); 67-75
Електронне наукове видання “ВІДКРИТЕ ОСВІТНЄ Е-СЕРЕДОВИЩЕ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ”; № 2 (2016); 67-75
2414-0325
 
Language eng
 
Relation http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/33/71
 
Rights ##submission.copyrightStatement##