Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | До проблеми підготовки корекційних педагогів до професійної діяльності |
Names |
Проскурняк, Олена Ігорівна
Proskurniak, Olena Ihorivna |
Date Issued | 2016 (iso8601) |
Abstract | У статті доводиться актуальність проблеми підготовки корекційних педагогів, професія яких на сучасному етапі становлення й розвитку отримує широке коло розповсюдження та підтримується запитами суспільства. Визначено якості, які необхідні корекційному педагогові для професійної діяльності, серед яких головними є емпатія, педагогічні такт і спрямованість, рефлексія. Аналізуються думки вчених щодо професійного портрету корекційного педагога, показники готовності до професійної діяльності у сфері спеціальної освіти. Доведено, що у структурі підготовки корекційних педагогів слід приділяти увагу таким компонентам: мотиваційному (мотивація до оволодіння знаннями, професійної діяльності, бажанні працювати з дітьми з порушеннями розвитку тощо), когнітивному (досвід людини, його практичної діяльності, пізнавальні можливості, уміння спілкуватися тощо), поведінковому (самоконтроль у комунікативній взаємодії з дітьми з особливими потребами, їх батьками, соціальними структурами). |
Genre | Article |
Topic | підготовка |
Identifier | Проскурняк, О. До проблеми підготовки корекційних педагогів до професійної діяльності [Текст] / О. Проскурняк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 4 (58). – С. 408–415. |