Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога
 
Names Колишкін, Олександр Володимирович
Kolyshkin, Oleksandr Volodymyrovych
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті визначаються сучасні підходи до формування професійної культури майбутніх вчителів-дефектологів, в основу яких покладено підвищення рівня професійної підготовки фахівців галузі корекційної освіти та їх етико-деонтологічного рівня, розглянуто такт і етикет вчителя-дефектолога, оцінювання його вчинків та дій з етичних позицій. Корекційно-розвивальна робота з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, потребує особливих вимог до професійної компетентності педагога, оскільки вона є вирішальним фактором розвитку і навчання. Вирішення поставлених завдань значною мірою залежить від професіоналізму педагога, його культури, духовності, моральності.
Genre Article
Topic деонтологія
Identifier Колишкін, О. В. Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога / О. В. Колишкін // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка ; [ред. кол. : А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – 2014. – № 4. – С. 429–437.