Запис Детальніше

Гендер та рівень самооцінки в навчальній діяльності: репрезентація досвіду в академічному дискурсі (The gender and the level of self-rating in the educational aktivities: the representation of the experience in the academic discourse)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/5459/
 
Title Гендер та рівень самооцінки в навчальній діяльності: репрезентація досвіду в академічному дискурсі (The gender and the level of self-rating in the
educational aktivities: the representation of the experience in the
academic discourse)
 
Creator Потапенко, Т. (Potapenko Т.)
 
Subject Education
Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
 
Description У статті визначається тема гендеру та рівня самооцінки у
навчальній діяльності, розкривається проблема впливу гендерних
моделей
поведінки
на
якість
навчання
та
на
рівень
самооцінки
професійної
підготовки
студентів
у
гендерному
співвідношенні
та
обґрунтовується
зміна
гендерних
моделей
поведінки. (The article determines the theme of gender and level of selfrating
in
the
educational
activities,
develops
the
problem
of
influence
of
gender
model
of
conduct
on
the
quality
of
study
and
on
the
level
of
self-rating of professional preparing of students in the gender
correlation and proves the changing of gender model of conduct.)
 
Publisher Вид-во НаУОА
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/5459/1/11.pdf
Потапенко, Т. (Potapenko Т.) (2013) Гендер та рівень самооцінки в навчальній діяльності: репрезентація досвіду в академічному дискурсі (The gender and the level of self-rating in the educational aktivities: the representation of the experience in the academic discourse). Гендер та філософія: гендерні студії у філософських науках (22 листопада 2012 року). Гендер та культурологія: гендерні дослідження феноменів культури (21 лютого 2013 року) : збірник матеріалів круглих столів. pp. 90-93.