Запис Детальніше

Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/16373/
http://elite-journal.org/zmist-2/
 
Title Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні
MANAGER OF SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS’ PERSONAL READINESS FOR ACTIVITIES IN CONDITIONS OF EDUCATIONAL TRANSFORMATIONS IN UKRAINE
ЛИЧНОСТНАЯ ГОТОВНОСТЬ РУКОВОДИТЕЛЯ ЗАВЕДЕНИЯ СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ К ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УСЛОВИЯХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ТРАНСФОРМАЦИЙ В УКРАИНЕ
 
Creator Міляєва, Валерія Робертівна
Бреус, Юлія Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлено результати аналізу проблеми особистісної готовності керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій. Обґрунтовано, що реалізація будь-яких освітніх трансформацій залежить від ефективності стратегії і тактики управління закладами освіти, які формуються їхніми керівниками. Доведено, що управлінська діяльність в умовах змін має свої особливості та вимагає від керівника, окрім відповідних знань, наявності певних особистісних якостей, набір яких відображається у змісті поняття «психологічна готовність до діяльності». Представлено результати емпіричного дослідження особливостей особистісної готовності керівників закладів середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій.
В статье представлены результаты анализа проблемы личностной готовности руководителя заведения среднего образования к деятельности в условиях образовательных трансформаций. Обосновано, что реализация любых образовательных трансформаций зависит от эффективности стратегии и тактики управления учебными заведениями, которые формируются их руководителями. Доказано, что управленческая деятельность в условиях изменений имеет свои особенности и требует от руководителя, кроме соответствующих знаний, наличия определенных личностных качеств, набор которых отражается в содержании понятия «психологическая готовность к деятельности». Представлены результаты эмпирического исследования особенностей личностной готовности руководителей учреждений среднего образования к деятельности в условиях образовательных трансформаций.
The article presents an analysis of the problem of manager of secondary education institutions’ personal readiness for activities in conditions of educational transformation. It is proved that the implementation of any educational transformation is dependent upon the effectiveness of the strategy and tactics of school management, which are formed by their managers. It is proved that the administrative activity in the conditions of change has its own characteristics and requires the head, in addition to relevant knowledge, the presence of certain personality traits, a set of which is reflected in the content of the concept of "psychological readiness for activity". The results of empirical studies of the personal readiness of middle education institutions to work in the conditions of educational transformation.
 
Date 2016-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/16373/1/V_Miliaieva_Y_Breus_UL_3_NDL_KL.pdf
Міляєва, Валерія Робертівна та Бреус, Юлія Володимирівна (2016) Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні Університет і лідерство (3).