Запис Детальніше

Психолого-педагогічний компонент підготовки фахівця в галузі державного управління (постановка питання)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705837/
 
Title Психолого-педагогічний компонент підготовки фахівця в галузі державного управління (постановка питання)
Psychological and pedagogic component in the preparation of a specialist in the field of public administration (statement of question)
Психолого-педагогический компонент подготовки специалиста в сфере государственного управления (постановка вопроса)
 
Creator Супрун, М.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
35 Public administration. Government.
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито теоретичні й практичні засади психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця у сфері державного управління. Розкрито значущість психологічної та педагогічної підготовки слухачів відділень магістратури вищих навчальних закладів зазначеного типу. Сформульовано дидактичні принципи, методи, форми та засоби опанування слухачами психолого-педагогічними знаннями. Зосереджено увагу на формуванні наукової культури слухачів. Педагогічну взаємодію між педагогом і слухачем подано в контексті бачення змісту різних сфер процесу його професійної діяльності. Особлива увага акцентується на інтегративній сутності професійної сфери діяльності спеціаліста управлінської галузі.
In the article the theoretical and practical principles of psycho-pedagogic training of a future specialist in the field of public administration were studied. The significance of psychological and pedagogic training of master students of higher educational institutions of this type was determined. Didactic principles, methods, forms and means of acquiring psychological and pedagogical knowledge by students were formulated. The attention was paid to the formation of students' scientific culture. Pedagogic interaction between a teacher and student was presented in the context of the vision of the content of the various areas of the process of his professional activity. The special attention was paid to the integrative nature of the sphere of professional activity of a management specialist. The basic guidelines for further research of the process of psychological and pedagogical training of management personnel were determined.
В статье раскрыты теоретические и практические основы психолого-педагогической подготовки будущего специалиста в сфере государственного управления. Определена значимость психологической и педагогической подготовки слушателей отделений магистратуры высших учебных заведений указанного типа. Сформулированы дидактические принципы, методы, формы и средства овладения слушателями психолого-педагогическими знаниями. Обращено внимание на формирование научной культуры слушателей. Педагогическое взаимодействие между педагогом и слушателем представлено в контексте видения содержания разных сфер процесса его профессиональной деятельности. Особое внимание акцентируется на интегративной сущности профессиональной сферы деятельности специалиста управленческой отрасли. Определены основные ориентиры дальнейших научных исследований процесса психолого-педагогической подготовки персонала в сфере государственного управления. Ключевые слова: воспитание, обучение, образование, самовоспитание, будущий специалист в сфере государственного управления.
 
Publisher Національна академія державного управління при Президентові України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705837/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%96%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Супрун, М.О. (2014) Psychological and pedagogic component in the preparation of a specialist in the field of public administration (statement of question) Державне управління: теорія та практика, 2. pp. 54-60. ISSN 2311-6722