Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/706128/
|
|
Title |
Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами
The role of the standard international classification of education in solving problems of differentiation education of children with special needs Роль международной стандартной классификации образования в решении проблемы дифференциации образования детей из особыми потребностями |
|
Creator |
Супрун, М.О.
Ярмола, Н. А. |
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Розглядаються питання корекційного навчання в теорії та практиці спеціальної педагогіки. Аналізується сучасний стан розвитку освіти дітей з особливими потребами в контексті міжнародної класифікації освіти.
Questions of correctional education in the theory and practice of special education are considered. The current status of education for children with special needs is analyzed in the context of the international classification of education. Рассматриваются вопросы коррекционного обучения в теории и практике специальной педагогики. Анализируется современное состояния образования детей с особыми потребностями в контексте международной классификации образования. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/706128/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527 <http://orcid.org/0000-0002-4198-9527>) and Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2013) The role of the standard international classification of education in solving problems of differentiation education of children with special needs Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (4). pp. 173-180. ISSN 978-966-189-232-2 |
|