Запис Детальніше

Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706128/
 
Title Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами
The role of the standard international classification of education in solving problems of differentiation education of children with special needs
Роль международной стандартной классификации образования в решении проблемы дифференциации образования детей из особыми потребностями
 
Creator Супрун, М.О.
Ярмола, Н. А.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Розглядаються питання корекційного навчання в теорії та практиці спеціальної педагогіки. Аналізується сучасний стан розвитку освіти дітей з особливими потребами в контексті міжнародної класифікації освіти.
Questions of correctional education in the theory and practice of special education are considered. The current status of education for children with special needs is analyzed in the context of the international classification of education.
Рассматриваются вопросы коррекционного обучения в теории и практике специальной педагогики. Анализируется современное состояния образования детей с особыми потребностями в контексте международной классификации образования.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706128/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527 <http://orcid.org/0000-0002-4198-9527>) and Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2013) The role of the standard international classification of education in solving problems of differentiation education of children with special needs Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (4). pp. 173-180. ISSN 978-966-189-232-2