Запис Детальніше

Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18933/
978-7406-57-8
 
Title Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва
Феноменологический диалог/полилог в организации учебной деятельности магистров музыкального искусства
 
Creator Олексюк, Ольга Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкриті особливості ціннісної взаємодії викладача й студента в музично-педагогічному процесі. Розглядаються загально-філософське розуміння феноменологічного діалогу/полілогу та типологія діалогу в освітньому просторі вищого мистецького навчального закладу; діалог/полілог як засіб здобування теоретичних знань магістрів. Обґрунтовано досвід рефлексії ціннісних компонентів міжсуб’єктної мистецької освіти, а також досвід багатопланової рефлексії магістрів музичного мистецтва своїх позицій, ідей, підходів.
В статье раскрыты особенности ценностного взаимодействия преподавателя и студента в музыкально-педагогическом процессе. Рассматриваются философское понимание феноменологического диалога / полилога и типология диалога в образовательном пространстве высшего художественного учебного заведения; диалог / полилог как средство добівания теоретических знаний магистров. Обоснованно опыт рефлексии ценностных компонентов межсубьектного художественного образования, а также опыт многоплановой рефлексии магистров музыкального искусства своих позиций, идей, подходов.
 
Publisher Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18933/1/O_Oleksiuk_NZ_PN_IM_TMMM.pdf
Олексюк, Ольга Миколаївна (2017) Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (152). с. 25-27. ISSN 2415-7988