Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18933/
978-7406-57-8 |
|
Title |
Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва
Феноменологический диалог/полилог в организации учебной деятельности магистров музыкального искусства |
|
Creator |
Олексюк, Ольга Миколаївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкриті особливості ціннісної взаємодії викладача й студента в музично-педагогічному процесі. Розглядаються загально-філософське розуміння феноменологічного діалогу/полілогу та типологія діалогу в освітньому просторі вищого мистецького навчального закладу; діалог/полілог як засіб здобування теоретичних знань магістрів. Обґрунтовано досвід рефлексії ціннісних компонентів міжсуб’єктної мистецької освіти, а також досвід багатопланової рефлексії магістрів музичного мистецтва своїх позицій, ідей, підходів.
В статье раскрыты особенности ценностного взаимодействия преподавателя и студента в музыкально-педагогическом процессе. Рассматриваются философское понимание феноменологического диалога / полилога и типология диалога в образовательном пространстве высшего художественного учебного заведения; диалог / полилог как средство добівания теоретических знаний магистров. Обоснованно опыт рефлексии ценностных компонентов межсубьектного художественного образования, а также опыт многоплановой рефлексии магистров музыкального искусства своих позиций, идей, подходов. |
|
Publisher |
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/18933/1/O_Oleksiuk_NZ_PN_IM_TMMM.pdf
Олексюк, Ольга Миколаївна (2017) Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (152). с. 25-27. ISSN 2415-7988 |
|