Запис Детальніше

СУЧАСНИЙ СТАН ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ УЧИТЕЛЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНИЙ СТАН ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ УЧИТЕЛЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ЭЛЕКТРОННЫХ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ УЧИТЕЛЯМИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ УКРАИНЫ
THE CURRENT STATE OF ONLINE SOCIAL NETWORKS USAGE BY TEACHERS OF GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN UKRAINE
 
Creator Lytvynova, Svitlana G.
 
Subject середня загальноосвітня школа; електронна соціальна мережа; учитель; рекомендації; проблеми використання електронних соціальних мереж
средняя общеобразовательная школа; социальная сеть; учитель, рекомендации, проблемы использования социальных сетей
secondary school; social network; teacher recommendations; the problem of using social networks
 
Description У статті наведено результати аналізу опитування вітчизняних і зарубіжних учителів щодо використання електронних соціальних мереж, необхідних для формування в учнів навичок ХХІ ст. і розвитку в учителів навичок електронної комунікації, а також для використання в навчально-виховному процесі з метою унаочнення, урізноманітнення навчання, удосконалення навчальної комунікації вчителів і учнів. Результати показали, що є низка спільних проблем для зарубіжних і вітчизняних учителів, а саме: відсутня система навчання вчителів нових технологій, наявність безпеки й низька обізнаність батьків щодо використання соціальних мереж. У статті надано рекомендації вчителям щодо використання електронних соціальних мереж. Використання електронних соціальних мереж набуває особливої значущості у формуванні інформаційно-освітнього середовища в умовах нової української школи.
В статье приведены результаты анализа опроса отечественных и зарубежных учителей по использованию социальных сетей, которые необходимы для формирования у учащихся и развития у учителей компетентностей и навыков XXI века, а также для использования в учебно-воспитательном процессе с целью разнообразия обучения, совершенствования учебной коммуникации учителей и учеников. Результаты показали, что существует ряд общих проблем у зарубежных и отечественных учителей, а именно: отсутствует система обучения учителей новым технологиям, наличие безопасности и низкая осведомленность родителей в вопросах использования социальных сетей. Использование социальных сетей приобретает особую значимость в связи с формированием новой украинской школы. В статье даны рекомендации учителям по использованию социальных сетей.
The results of the analysis of the survey of domestic and foreign teachers on the use of social networks, which are necessary for the formation of students’ and the development of teachers’ competences and skills of the XXI century, as well as for their use in the educational process with the purpose of training diversity, improving communication among teachers and students are presented in the article. The results showed that there are a number of common problems for foreign and Ukrainian teachers, namely: there is no system of teachers’ training to new technologies, the availability of safe and low awareness of parents in the use of social networks. The use of social networks is of particular importance in connection with the formation of a new Ukrainian school. The article provides recommendations to teachers on the use of social networks.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Аналіз результатів опитування вчителів України
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1556
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 57, No 1 (2017); 12-24
Информационные технологии и средства обучения; Vol 57, No 1 (2017); 12-24
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 12-24
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 12-24
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1556/1142
 
Rights Copyright (c) 2017 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0