Запис Детальніше

TEACHING OF THE COURSE "FUNDAMENTALS OF EDUCATIONAL MEASUREMENTS" USING TOOLS OF THE MOODLE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TEACHING OF THE COURSE "FUNDAMENTALS OF EDUCATIONAL MEASUREMENTS" USING TOOLS OF THE MOODLE
ПРЕПОДАВАНИЕ ДИСЦИПЛИНЫ «ОСНОВЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ИЗМЕРЕНИЙ» С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ СРЕДСТВ СИСТЕМЫ MOODLE
ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ОСВІТНІХ ВИМІРЮВАНЬ» З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ СИСТЕМИ MOODLE
 
Creator Makarenko, Olena L.
 
Subject educational measurement; distance course; master’s degree; Moodle
магистры по образовательным измерениям; подготовка; магистратура; дистанционный курс, преподавание дисциплины; Moodle
магістри з освітніх вимірювань; підготовка; магістратура; дистанційний курс; викладання дисципліни; Moodle
 
Description Distance learning tools are increasingly being used at universities in the classroom learning activities. This practice takes place at the National Pedagogical Dragomanov University. The article is devoted to highlighting the practical implementation of the learning process course «Fundamentals of educational measurements» for masters of this specialty. It is described structural elements of discipline, their content and the basic aspects of using system Moodle. It is shown the experience of: structuring of distance course; using of functional environment Moodle for lectures and seminars; monitoring and evaluating of students achievements.
Средства дистанционного обучения все чаще используются в университетах во время аудиторной учебной деятельности. Такая практика имеет место и в Национальном педагогическом университете имени М. П. Драгоманова в процессе подготовки магистров по образовательным измерениям. Статья посвящена освещению вопроса использования средств системы Moodle в процессе преподавания курса «Основы образовательных измерений» для студентов магистратуры дневной и заочной форм обучения. Описаны структурные элементы дисциплины и их содержание. Представлен опыт наполнения дистанционного курса дисциплины с использованием функционала системы Moodle для проведения лекционных и семинарских занятий, контроля выполнения студентами требований программы и оценки уровня усвоения ими учебного материала.
Засоби дистанційного навчання все частіше використовуються в університетах під час аудиторної навчальної діяльності. Така практика має місце й у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова в процесі підготовки магістрів з освітніх вимірювань. Стаття присвячена висвітленню питання використання засобів системи Moodle у процесі викладання пропедевтичного курсу «Основи освітніх вимірювань» для студентів магістратури денної заочної форм навчання. Описано структурні елементи дисципліни і їх зміст. Представлено досвід наповнення дистанційного курсу дисципліни з використанням функціоналу системи Moodle для проведення лекційних і семінарських занять, контролю виконання студентами вимог програми й оцінювання рівня засвоєння ними навчального матеріалу.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Теоретичні та емпіричні методи дослідження, аналіз, синтез, спостереження, анкетування, узагальнення.
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1490
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 57, No 1 (2017); 83-95
Информационные технологии и средства обучения; Vol 57, No 1 (2017); 83-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 83-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 83-95
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1490/1127
 
Rights Copyright (c) 2017 Olena L. Makarenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0