Запис Детальніше

THE PROBLEM OF ASSESSMENT OF EDUCATIONAL PROCESS RESULTS IN AN OPEN INFORMATION-EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR TEACHING STUDENTS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE PROBLEM OF ASSESSMENT OF EDUCATIONAL PROCESS RESULTS IN AN OPEN INFORMATION-EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR TEACHING STUDENTS
ПРОБЛЕМА ОЦЕНИВАНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОЦЕССА В ОТКРЫТОЙ ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЕ ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ
ПРОБЛЕМА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВІДКРИТОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НАВЧАННЯ УЧНІВ
 
Creator Sokolyuk, Oleksandra M.
 
Subject
оценивание; таксономия; открытая информационно-образовательная середа; когнитивные действия; результаты образовательного процесса
оцінювання; таксономія педагогічних цілей; відкрите інформаційно-освітнє середовище; когнітивні процеси; результати освітнього процесу
 
Description Information and communication technologies, techniques and tools of information and communication networks in conjunction with teacher training technologies contribute to the formation and development of open information-educational environment of students learning, creating new solutions that may affect the basic processes in the educational system: the transfer and assimilation of knowledge and skills , fixation of achievements, assessing the quality of training, the establishment of motivation and self-knowledge. The paper studies the problem of assessing the results of the educational process in an open information-educational environment of students' learning, fixing and measurement of which may be within a particular taxonomic model.
Информационно-коммуникационные технологи, технологии и средства информационно-коммуникационных сетей в сочетании с педагогическими технологиями обучения способствуют формированию и развитию открытой информационно-образовательной среды обучения учащихся, формируя новые решения, которые могут влиять на базовые процессы в образовательной системе: передачу и усвоение знаний и навыков, фиксацию достижений, оценку качества обучения, создание мотивации и самопознания. В статье исследована проблема оценки результатов образовательного процесса в открытой информационно-образовательной среде обучения учащихся, фиксация и измерение которых возможны в рамках определенной таксономической модели.
Інформаційно-комунікаційні технології, технології й засоби інформаційно-комунікаційних мереж у поєднанні з педагогічними технологіями навчання сприяють формуванню і розвитку відкритого інформаційно-освітнього середовища навчання учнів, формуючи нові рішення, які можуть впливати на базові процеси в освітній системі: передачу і засвоєння знань і навичок, фіксацію досягнень, оцінку якості навчання, створення мотивації і самопізнання. У статті досліджено проблему оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів, фіксація і вимірювання яких можливі в рамках певної таксономічної моделі.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
аналіз стану дослідження проблеми у наукових публікаціях; аналіз таксономій педагогічних цілей, певних таксономічних моделей; теоретичних передумов включення засобів ІКМ у діючі моделі організації навчання учнів
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1569
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 57, No 1 (2017); 25-37
Информационные технологии и средства обучения; Vol 57, No 1 (2017); 25-37
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 25-37
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 57, No 1 (2017); 25-37
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1569/1143
 
Rights Copyright (c) 2017 Oleksandra M. Sokolyuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0