Запис Детальніше

Сучасні концепти розвитку професійно-художньої освіти в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706138/
 
Title Сучасні концепти розвитку професійно-художньої освіти в Україні
Modern concepts of professional art education development in Ukraine
Современные концепты развития профессионально-художественного образования в Украине
 
Creator Радкевич, В.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті визначено й теоретично обґрунтовано актуальні концепти професійно-художньої освіти в Україні. Зважаючи на соціокультурну значущість неперервної професійної освіти, недостатню розробленість концептуальних засад становлення зазначеної галузі з урахуванням запитів цивілізаційного розвитку української нації, охарактеризовано пріоритетні напрями професійно-художньої освіти в Україні в єдності провідних
методологічних підходів, зокрема, гуманістичного, особистісного, діяльнісно-розвивального, аксіологічного, культурологічного, компетентнісного тощо. Доведено, що практична реалізація ідей означених підходів сприятиме модернізації професійно-художньої освіти
як важливої складової культурного розвитку особистості відповідно до а нахилів, здібностей, можливостей, а також потреб суспільства у високоосвічених, творчих і професійно-компетентних майбутніх фахівцях художнього профілю.
Topical concepts of professional art education in Ukraine have been defined and theoretically justified in the paper. The significance of continuing professional education of art specialists has been actualized. Taking into account the growing need for sustainable development of Ukrainian people, the author has singled out and characterized priority directions of professional art education in Ukraine that encompass topical methodological approaches, namely, humanistic, personality-oriented, activity-based, axiological, culturological, competency based, etc. It has been proved that practical realization of the defined approaches’ ideas contributes to modernization of professional art education as an important component of personality cultural development in accordance with their abilities, opportunities as well as the societies’ need for educated, creative and competent art specialists.
В статье определены и теоретически обоснованы актуальные концепты профессионально-художественного образования в Украине. Актуализировано значимость непрерывного профессионального образования специалистов художественного профиля. С учетом запросов
цивилизационного развития украинской нации определены и описаны приоритетные направления, профессионально-художественного образования в Украине, которые
охватывают актуальные методологические подходы: гуманистический, личностно-ориентированный, компетентностной, аксиологический, культурологический, деятельно-развивающий и др. Доказано, что практическая реализация идей указанных подходов способствует модернизации профессионально-художественного образования как важной составляющей культурного развития личности согласно ее способностям, возможностям, а также потребностям общества в высокообразованных, творческих и профессионально-компетентных специалистах художественного профиля.
 
Publisher ТОВ "ТОНАР"
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706138/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_2016_1.pdf
Радкевич, В.О. (2016) Modern concepts of professional art education development in Ukraine Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент. Серія: педагогічні науки, 11 (11). pp. 5-21. ISSN 2410-4434