Запис Детальніше

Психолого-педагогічна підготовка викладачів як передумова підвищення якості вищої освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18976/
 
Title Психолого-педагогічна підготовка викладачів як передумова підвищення якості вищої освіти
Psychological and pedagogical tutors’ training as a factor of higher education quality improvement
Психолого-педагогическая подготовка преподавателей как предпосылка повышения качества высшего образования
 
Creator Юрченко, Віктор Іванович
Подоляк, Людмила Григорівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглядається проблема психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи, вирішення якої було розпочато кафедрою педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова. Аналізується зміст і розвивальні можливості навчального курсу «Психологія вищої школи».
A problem of psychology-pedagogical training of future teachers of High school the decision of which was begun by the department of pedagogic and psychology of high school of National M. Drahomanov Pedagogical University is examined in the article. Content and developing possibilities of educational course «Psychology of high school» are analyzed.
В статье рассматривается проблема психолого-педагогической подготовки будущих преподавателей высшей школы, решение которой было начато кафедрой педагогики и психологии высшей школы НПУ имени М.П. Драгоманова. Анализируется содержание и развивающие возможности учебного курса «Психология высшей школы».
 
Date 2011
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18976/1/V_Yurchenko_L_Podolajk_%20NCH_5_PI.pdf
Юрченко, Віктор Іванович та Подоляк, Людмила Григорівна (2011) Психолого-педагогічна підготовка викладачів як передумова підвищення якості вищої освіти Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Історико-педагогічні студії (5). с. 290-293.