Запис Детальніше

Формування готовності вчителя початкової школи до діагностування діяльності в системі особистісно-розвивального навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/18978/
 
Title Формування готовності вчителя початкової школи до діагностування діяльності в системі особистісно-розвивального навчання
Формирование готовности учителя начальной школы к диагностированию деятельности в системе личностно-развивающего обучения
Formation of readiness elementary school teacher to diagnostics activities in the personal and developmental education
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Аналізується проблема формування готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в системі особистісно-розвивального навчання, визначаються педагогічні умови, що сприяють ефективності означеного процесу
Анализируется проблема формирования готовности учителя начальной школы к диагностической деятельности в системе личностно-развивающего обучения, определяются педагогические условия, способствующие эффективности указанного процесса
The problem of formation of readiness elementary school teacher to diagnostic activities in the personal and developmental education, defined pedagogical conditions conducive to the efficiency of this process may
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/18978/1/S_Martynenko_P_2%284%29_2016.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2016) Формування готовності вчителя початкової школи до діагностування діяльності в системі особистісно-розвивального навчання Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2(4)). с. 54-56. ISSN 1728-3817