Роль маркетингу в розвитку рекреаційного туризму
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу в розвитку рекреаційного туризму
|
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Subject |
маркетинг, туризм
|
|
Description |
Модернізація економіки в умовах зростання суспільної свідомості: людинорозмірність, духовність, партнерство, кооперація [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-кон- ференції (м. Полтава 1 листопада 2016 р.). – Текст. і граф. дані (2,7 МБ). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 231 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). М 74 |
|
Date |
2017-03-02T09:37:07Z
2017-03-02T09:37:07Z 2017-03-02 |
|
Type |
Animation
|
|
Identifier |
978-966-184-253-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5606 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
УДК 330.341:316.422 ББК 65.9(4Укр)я431;
|
|