Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання
|
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Subject |
маркетинг, стратегія, підприємство, конкурентоспроможність
|
|
Description |
Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених "Формування механізмів управління якістю та підвищення конкуреноспроможності підприємств"
|
|
Publisher |
Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
|
|
Date |
2017-03-02T12:50:04Z
2017-03-02T12:50:04Z 2013-03-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5615
|
|
Language |
ua
|
|