Запис Детальніше

Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
 
Subject маркетинг, стратегія, підприємство, конкурентоспроможність
 
Description Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених "Формування механізмів управління якістю та підвищення конкуреноспроможності підприємств"
 
Publisher Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
 
Date 2017-03-02T12:50:04Z
2017-03-02T12:50:04Z
2013-03-28
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5615
 
Language ua