Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19052/
|
|
Title |
Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи
Моделирование процесса формирования профессиональной компетентности у будущих учителей начальной школы Simulation of the process of formation of professional competence of future primary school teachers |
|
Creator |
Романенко, Катерина Анатоліївна
Кудикіна, Надія Василівна |
|
Subject |
РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Публікація висвітлює теоретичні основи моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи на основі реалізації ідеї суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студента в контексті професійної підготовки вчителя. Пропонується модель означеного процесу, що презентується як бінарна та багатокомпонентна. Наголошується, що реалізація пропонованої моделі передбачає сформованість у викладачів готовності до здійснення навчальної діяльності на суб’єкт суб’єктних засадах
Публикация освещает теоретические основи моделирования процесса формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы на основе реализации субъект-субъектного взаимодействия преподавателя и студента в профессиональной подготовке. Предлагается модель этого процесса, которая презентуется как бинарная и многокомпонентная. Акцентируется внимание на том, что реализация предлагаемой модели предполагает сформированность у преподавателя готовности до осуществления учебной деятельности на субъект-субъектной основе The publication highlights the theoretical foundations of the modeling process of formation of professional competence of future teachers in primary schools through the implementation of subject-subject interaction between teachers and students in training. A model of this process, which is presented as a binary and multicomponent. Attention is drawn to the fact that the implementation of the proposed model involves the Maturity of the teacher readiness to implement training activities on the subject-subject basis |
|
Publisher |
Мукачивський державний університет
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19052/1/K_Romanenko_N_Kudykina_MPFPKUMYOSH__2017.pdf
Романенко, Катерина Анатоліївна та Кудикіна, Надія Василівна (2016) Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи Науковий вісник Мукачівського державного університету (2(4)). с. 63-66. ISSN 2413-3329 |
|