Запис Детальніше

Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19052/
 
Title Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи
Моделирование процесса формирования профессиональной компетентности у будущих учителей начальной школы
Simulation of the process of formation of professional competence of future primary school teachers
 
Creator Романенко, Катерина Анатоліївна
Кудикіна, Надія Василівна
 
Subject РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Публікація висвітлює теоретичні основи моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи на основі реалізації ідеї суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студента в контексті професійної підготовки вчителя. Пропонується модель означеного процесу, що презентується як бінарна та багатокомпонентна. Наголошується, що реалізація пропонованої моделі передбачає сформованість у викладачів готовності до здійснення навчальної діяльності на суб’єкт суб’єктних засадах
Публикация освещает теоретические основи моделирования процесса формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы на основе реализации субъект-субъектного взаимодействия преподавателя и студента в профессиональной подготовке. Предлагается модель этого процесса, которая презентуется как бинарная и многокомпонентная. Акцентируется внимание на том, что реализация предлагаемой модели предполагает сформированность у преподавателя готовности до осуществления учебной деятельности на субъект-субъектной основе
The publication highlights the theoretical foundations of the modeling process of formation of professional competence of future teachers in primary schools through the implementation of subject-subject interaction between teachers and students in training. A model of this process, which is presented as a binary and multicomponent. Attention is drawn to the fact that the implementation of the proposed model involves the Maturity of the teacher readiness to implement training activities on the subject-subject basis
 
Publisher Мукачивський державний університет
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19052/1/K_Romanenko_N_Kudykina_MPFPKUMYOSH__2017.pdf
Романенко, Катерина Анатоліївна та Кудикіна, Надія Василівна (2016) Моделювання процесу формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкової школи Науковий вісник Мукачівського державного університету (2(4)). с. 63-66. ISSN 2413-3329