Запис Детальніше

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ІК-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ – ЗАПОРУКА ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ (ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ)

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ІК-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ – ЗАПОРУКА ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ (ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ)
ВЫСОКИЙ УРОВЕНЬ ИК-КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЯ – ЗАЛОГ ПОВЫШЕНИЯ ЦИФРОВОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ (ОПЫТ ВЕЛИКОБРИТАНИИ)
HIGH LEVEL OF TEACHER’S IC-COMPETENCY – KEY TO IMPROVING THE STUDENTS’ DIGITAL LITERACY (GREAT BRITAIN EXPERIENCE)
 
Creator Malytska, Iryna D.
 
Subject інформаційні і комунікаційні технології; ІК-компетентність; учитель; директор школи; оцінювання; система освіти Великої Британії; зарубіжний досвід
информационные и коммуникационные технологии; ИК-компетентность; учитель; директор школы; оценивание; система образования Великобритании; зарубежный опыт
information and communication technologies; IC- competency; teacher; head teacher; assessment; education system of Great Britain; foreign experience
 
Description У статті розглядаються підходи до оцінювання ІК-компетентності вчителя, адміністратора та директора школи Великої Британії. Зазначається, що процес оцінювання спирається на державні освітні стандарти, регулюючи документи, а також «Модель для атестації штату і політики з професійної кваліфікації школи», що розроблена і рекомендована освітніми інституціями разом з Департаментом освіти Великої Британії. Описані методи оцінювання ІК-компетентності вчителя, а також найбільш визнані інструменти: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, мережі Computer at School і Network of Excellence.
В статье рассматриваются подходы к оцениванию ИК-компетентности учителя, администратора и директора школы Великобритании. Отмечается, что процесс оценивания опирается на государственные стандарты, регулирующие документы, а также «Модель для аттестации штата и политики профессиональной квалификации школы», разработанной и рекомендованной образовательными учреждениями вместе с Департаментом образования Великобритании. Описанны методы оценивания ИК-компетентности учителя, а также наиболее признанные инструменты: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, сети Computer at School и Network of Excellence и др.
In the article the approaches to the teacher’s, administrator’s and head teacher’s IC-competency assessment in Great Britain are considered. It is noted that the assessment process is based on the national standards, regulatory documents, as well as the “Model staff appraisal and capability policy”, developed and recommended by the educational institutions together with the Department of Education of Great Britain. There are described methods for the teacher’s IC-competency assessment, as well as the most recognized tools: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, Network Computer at School and the Network of Excellence and etc.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-12-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

рецензована стаття
Теоретичні аспекти дослідження
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1534
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 56, No 6 (2016); 164-175
Информационные технологии и средства обучения; Vol 56, No 6 (2016); 164-175
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 56, No 6 (2016); 164-175
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 56, No 6 (2016); 164-175
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1534/1113
 
Rights Copyright (c) 2016 Iryna D. Malytska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0