Запис Детальніше

PTV VISSIM SIMULATION SOFTWARE USE FOR PROFESSIONALS IN «TRANSPORT TECHNOLOGIES» AND «AUTOMOBILE TRANSPORT» SPECIALTIES TRAINING

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PTV VISSIM SIMULATION SOFTWARE USE FOR PROFESSIONALS IN «TRANSPORT TECHNOLOGIES» AND «AUTOMOBILE TRANSPORT» SPECIALTIES TRAINING
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ PTV VISSIM ДЛЯ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ЗА НАПРЯМАМИ «ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ» І «АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ»
ВОЗМОЖНОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПРОГРАММЫ ИМИТАЦИОННОГО МОДЕЛИРОВАНИЯ PTV VISSIM ДЛЯ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО НАПРАВЛЕНИЯМ «ТРАНСПОРТНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ» И «АВТОМОБИЛЬНЫЙ ТРАНСПОРТ»
 
Creator Sistuk, Volodymyr O.
Bohachevskyi, Anton O.
Shumskyi, Vitalii Yu.
 
Subject імітаційне моделювання; вулично-дорожня мережа; програма; PTV VISSIM; автомобільний транспорт; навчальний процес; безпека дорожнього руху
simulation road network; program; PTV VISSIM; automobile transport; education; traffic management
имитационное моделирование; улично-дорожная сеть; программа; PTV VISSIM; автомобильный транспорт; учебный процесс; безопасность дорожного движения
 
Description The prospect of training quality improving of bachelors and masters in «Automobile transport» and «Transport technologies» specialties was considered, basing on the use of simulation software in the educational process. A review of the software products market was prepared, with the result of the component PTV VISSIM pre-selection. The simulation model of a real crossroad was developed to demonstrate its capabilities. Based on the analysis of application functions aptness to the city transport network complex objects simulation requirements, the expediency of the solution use during vocational certificate credit courses of students of Transport Faculty of Kryvyi Rih National University was grounded.
Розглянуто перспективу поліпшення якості підготовки бакалаврів і магістрів зі спеціальностей «Автомобільний транспорт» і «Транспортні технології» за допомогою використання в навчальму процесі програмних засобів імітаційного моделювання. Проведено огляд ринку програмних продуктів, у результаті якого попередньо було обрано компонент PTV VISSIM. З метою демонстрації його можливостей було розроблено модель реального перехрестя. На основі аналізу функцій програми на відповідність поставленим вимогам до імітаційного моделювання складних об’єктів міської транспортної мережі, обґрунтована доцільність використання даного рішення при проведенні дисциплін циклу професійної підготовки студентів транспортного факультету Криворізького національного університету.
Рассмотрена перспектива улучшения качества подготовки бакалавров и магистров по специальностям «Автомобильный транспорт» и «Транспортные технологии» на основе использования в учебном процессе программных средств имитационного моделирования. Проведен обзор рынка программных продуктов, в результате которого предварительно выбран компонент PTV VISSIM. С целью демонстрации его возможностей разработана имитационная модель реального перекрестка. На основе анализа выполняемых программой функций на соответствие требованиям к имитационному моделированию сложных объектов городской транспортной сети, обоснована целесообразность использования данного решения при проведении дисциплин цикла профессиональной подготовки студентов транспортного факультета Криворожского национального университета.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

Веснин Артем Вячеславович,Транспортный факультет, Криворожский национальный университет, заведующий кафедрой подъемно-транспортных машин
 
Date 2016-05-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья
Методология
Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1384
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 52, No 2 (2016); 93-107
Информационные технологии и средства обучения; Vol 52, No 2 (2016); 93-107
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 52, No 2 (2016); 93-107
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 52, No 2 (2016); 93-107
2076-8184
 
Language rus
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1384/1035
 
Rights Copyright (c) 2016 Volodymyr O. Sistuk, Anton O. Bohachevskyi, Vitalii Yu. Shumskyi
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0