Запис Детальніше

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ВНЗ ОСНОВ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ MS EXCEL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ВНЗ ОСНОВ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ MS EXCEL
DIFFERENTIATED APPROACH IN TEACHING THE BASICS OF MATHEMATICAL MODELING WITH MS EXCEL FOR STUDENTS OF AGRICULTURAL UNIVERSITIES
ДИФФЕРЕНЦИРОВАННЫЙ ПОДХОД В ОБУЧЕНИИ СТУДЕНТОВ АГРАРНЫХ ВУЗОВ ОСНОВАМ МАТЕМАТИЧЕСКОГО МОДЕЛИРОВАНИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ MS EXCEL
 
Creator Flehantov, Leonid O.
Ovsiienko, Yuliia I.
 
Subject математична модель; механічний рух; методика навчання; диференційований підхід; застосування комп’ютерних технологій; навчальний обчислювальний експеримент
mathematical model of mechanical movement; methods of teaching; differentiated approach; use of computer technology; educational computing experiment
математическая модель; механическое движение; методика обучения; дифференцированный подход; применение компьютерных технологий; учебный вычислительный эксперимент
 
Description Розглядається диференційований підхід у навчанні основ математичного моделювання студентів інженерних напрямів підготовки аграрних ВНЗ з використанням інформаційних технологій на прикладі математичної моделі механічного руху тіла у щільному середовищі. Представлена поетапна побудова, удосконалення і дослідження математичної моделі трьох рівнів складності: без урахування опору середовища, з урахуванням опору середовища, з урахуванням ефектів, що виникають внаслідок поступально-обертального руху тіла у щільному середовищі. Даний підхід забезпечує успішне опанування студентами основних понять, методів і процедур математичного моделювання на базовому рівні, формування уявлення про практичне застосування математичних моделей, розвиток первісних навичок науково-дослідницької діяльності.
The differentiated approach in teaching the students of engineering training areas of Agricultural Universities for the basics of mathematical modelling by information technology on the example of a mathematical model of the mechanical movement of the body in dense environments is proposed. We considered the phased construction, improvement and research of mathematical model of the three levels of difficulty: without the environment resistance, given the environment resistance, taking into account the effects arising from the forward-rotational motion of the body in dense medium. This approach provides successful mastering by students the basic concepts, methods and procedures of mathematical modeling at the basic level, the formation of representations about the application of mathematical models and basic skills for research activities.
Рассматривается дифференцированный подход в обучении основам математического моделирования студентов инженерных направлений подготовки аграрных вузов с использованием информационных технологий на примере математической модели механического движения тела в плотной среде. Представлено поэтапное построение, усовершенствование и исследование математической модели трех уровней сложности: без учета сопротивления среды, с учетом сопротивления среды, с учетом эффектов, возникающих вследствие поступательно-вращательного движения тела в плотной среде. Данный подход обеспечивает успешное овладение студентами основными понятиями, методами и процедурами математического моделирования на базовом уровне, формирование представлений о практическом применении математических моделей, развитие начальных навыков научно-исследовательской деятельности.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Теоретические аспекты исследования; Методология; Результаты эксперимента
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1407
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 54, No 4 (2016); 165-182
Информационные технологии и средства обучения; Vol 54, No 4 (2016); 165-182
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 165-182
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 165-182
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1407/1063
 
Rights Copyright (c) 2016 Leonid O. Flehantov, Yuliia I. Ovsiienko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0