CONTENT OF EDUCATIONAL MATERIAL SPECIAL SEMINARS «CLOUD INFORMATION-ANALYTICAL TECHNOLOGIES IN THE RESEARCH PROCESS»
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CONTENT OF EDUCATIONAL MATERIAL SPECIAL SEMINARS «CLOUD INFORMATION-ANALYTICAL TECHNOLOGIES IN THE RESEARCH PROCESS»
СОДЕРЖАНИЕ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА СПЕЦКУРСА «ОБЛАЧНЫЕ ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОМ ПРОЦЕССЕ» ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ СПЕЦКУРСУ «ХМАРНІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКОВО-ДОСЛІДНОМУ ПРОЦЕСІ» |
|
Creator |
Spirin, Oleg M.
Odud, Oksana A. |
|
Subject |
information-analytical technologies; scientometric databases; ICT-competence training PhD; research process
информационно-аналитические технологии; информационно-коммуникационная компетентность, наукометрические базы данных; подготовка доктора философии; научно-исследовательский процесс інформаційно-аналітичні технології; інформаційно-комунікаційна компетентність, наукометричні бази даних; підготовка доктора філософії; науково-дослідний процес |
|
Description |
The scientific principles of selection of the content of educational material as well as the structure of the content of course «Cloud informational and analytical technologies in the research process» in the context of credit-module system were considered. There were determined the numbers of ECTS credits appropriated for the special course and students’ assessment. The modular structure of the course "Cloud informational and analytical technologies in the research process" covers 1 ECTS credit, designed for 36 hours: 9 leсtures, 9 practicals and seminars, 12 hours of self-study, 6 hours of individual work. The program of the special course includes two content modules such as "International Scientometric Databases" and "Bibliometric of Ukrainian Science." Each topic of the content modules of special course includes the evaluation test. Besides the final certification test should be drawn up. The final certification test includes two content modules and the assessment of individual task (project). Primarily the program of the special course is focused on postgraduate students who obtain Ph.D. in the field of pedagogical sciences, specialty 13.00.10 and can be used as the part-time (distance) form and a full-time distance learning.
Рассмотрены научные основы отбора содержания учебного материала и проанализирована структура содержания спецкурса «Облачные информационно-аналитические технологии в научно-исследовательском процессе» в условиях кредитно-модульной системы. Определено количество кредитов ECTS, что выделяется на спецкурс и как оценивать слушателей этого курса. Модульная структура спецкурса «Облачные информационно-аналитические технологии в научно-исследовательском процессе», на овладение которой выделяется 1 кредит ECTS, рассчитана на 36 часов: 9 лекций, 9 практических и семинарских занятий, 12 часов самостоятельной работы, 6 часов индивидуальной работы. Программа спецкурса включает два содержательных модуля «Международные наукометрические базы данных» и «Библиометрика украинской науки». Каждая тема содержательных модулей спецкурса содержит оценочный тест, отдельно должен быть составлен итоговый сертификационный тест, который охватывает темы двух содержательных модулей и определена оценка индивидуального задания (проекта). Разработанная программа спецкурса ориентирована, прежде всего, на аспирантов получающих степень доктора философии в области педагогических наук по специальности 13.00.10 и может быть использована как в заочной (дистанционной) форме так и в очно-дистанционной форме обучения. Розглянуто наукові засади добору змісту навчального матеріалу, проаналізовано структуру і визначено зміст спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі» для підготовки докторів філософії в умовах кредитно-модульної системи навчання. Визначено кількість кредитів ECTS, що виділяються на спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. Модульна структура спецкурсу «Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідному процесі», на опанування якої виділяється 1 кредит ECTS, розрахована на 36 годин: 9 лекцій, 9 практичних та семінарських занять, 12 годин самостійної роботи, 6 годин індивідуальної роботи. Програма спецкурсу включає два змістових модулі «Міжнародні наукометричні бази даних» і «Бібліометрика української науки». Кожна тема змістових модулів спецкурсу містить оцінювальний тест, окремо має бути складений підсумковий сертифікаційний тест, який охоплює теми двох змістових модулів і визначено оцінку індивідуального завдання (проекту). Розроблена програма спецкурсу орієнтована, передусім, на аспірантів, що здобувають ступінь доктора філософії у галузі педагогічних наук зі спеціальності 13.00.10 і може бути використана як у заочній (дистанційній) формі, так і в очно дистанційній формі навчання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-05-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — рецензируемая статья — Peer-reviewed Article — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1374
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 52, No 2 (2016); 108-120
Информационные технологии и средства обучения; Vol 52, No 2 (2016); 108-120 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 52, No 2 (2016); 108-120 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 52, No 2 (2016); 108-120 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1374/1058
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Oleg M. Spirin, Oksana A. Odud
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|