Запис Детальніше

КОНСТАТУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ З РОЗВИТКУ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОНСТАТУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ З РОЗВИТКУ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
КОНСТАТИРУЮЩИЙ ЭТАП ЭКСПЕРИМЕНТА ПО РАЗВИТИЮ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ ЗАВЕДЕНИЯ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
CONSTATATIONAL STAGE OF EXPERIMENT OF DEVELOPMENT OF COMPUTER-ORIENTED LEARNING ENVIRONMENT OF AN INSTITUTE OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION
 
Creator Kolos, Kateryna R.
Spirin, Oleg M.
 
Subject комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище закладу післядипломної педагогічної освіти; педагогічний експеримент, констатувальний етап, підвищення кваліфікації педагогічних працівників; слухачі; інформаційно-комунікаційні технології
компьютерно ориентированная учебная среда заведения последипломного педагогического образования; педагогический эксперимент, констатирующий этап, повышение квалификации педагогических работников; слушатели; информационно-коммуникационные технологии
computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical educational; pedagogical experiment, constational stage, training teaching staff; teachers; information and communication technology
 
Description У дослідженні описано організацію, проведення й аналіз результатів аналітико-синтетичного (констатувального) етапу педагогічного експерименту з теми «Теоретично-методичні засади розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти»: визначено мету, завдання та підібрано комплекс методів і методик, складено програму і технологічну карту експерименту; сформовано експертну групу; встановлено вагомість і числові значення коефіцієнтів вагомості факторів, критеріїв і показників розвитку ефективності зазначеного середовища, а також здійснено безпосереднє оцінювання рівня ІКТ-компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
В исследовании описано организацию, проведение и анализ результатов аналитико-синтетического (констатирующего) этапа педагогического эксперимента по теме «Теоретически-методические основы развития компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования»: определено цели, задачи и подобрано комплекс методов и методик, составлено программу и технологическую карту эксперимента; сформировано экспертную группу; установлено значимость и числовые значения коэффициентов весомости факторов, критериев и показателей развития эффективности компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования, а также осуществлено непосредственную оценку уровня ИКТ-компетентности слушателей курсов повышения квалификации педагогических работников.
In the research an organization, realization and analysis of results of the аnalitico-syntetic (constatational) stage of the pedagogical experiment on the topic “Theoretico-methodical principles of the development of the computer oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical education” have been described: the aim, the task have been determined and the complex of methods and methodologies have been found, the program and the technical map of experiment have been made; an expert group has been formed; ponderability and numerical values of coefficients of ponderability of factors, criterias and indexes of the development of efficiency of the marked environment have been set, and also the direct evaluation of the level of ІCТ-competence of listeners of the courses of in-plant training of pedagogical workers has been carried out.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Результати експерименту
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1464
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 54, No 4 (2016); 183-205
Информационные технологии и средства обучения; Vol 54, No 4 (2016); 183-205
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 183-205
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 183-205
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1464/1075
 
Rights Copyright (c) 2016 Kateryna R. Kolos, Oleg M. Spirin
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0