Запис Детальніше

USING CLOUD SERVICES BY UKRAINIAN PRE-SCHOOL MANAGERS IN THEIR PROFESSIONAL ACTIVITY

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title USING CLOUD SERVICES BY UKRAINIAN PRE-SCHOOL MANAGERS IN THEIR PROFESSIONAL ACTIVITY
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОБЛАЧНЫХ СЕРВИСОВ РУКОВОДИТЕЛЯМИ УКРАИНСКИХ ДОШКОЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
СТАН ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ КЕРІВНИКАМИ ВІТЧИЗНЯНИХ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
 
Creator Bogdan, Viktoriia O.
 
Subject web technologies; cloud services; pre-school manager; pre-school educational institution management
веб-технологии; облачные сервисы; руководитель дошкольного учебного заведения; управление дошкольным учебным заведением
веб-технології;хмарні сервіси; керівник дошкільного навчального закладу; управління дошкільним навчальним закладом
 
Description The article presents the results of the survey of Ukrainian pre-school managers on their knowledge and practical experience of using cloud services in their professional activities. The survey involved 227 pre-school managers from the eight regions of Ukraine. Among others the following issues were revealed: the degree of technological provision and Internet access; frequency and general purpose of web technologies use; pre-school managers’ awareness on the concept of "cloud services", as well as their use in professional activity, etc. It was clarified that all respondents were eager to deepen their knowledge and develop skills to work with cloud services. A promising area of future researches was identified: expediency of developing methods of forming ICT-competence of pre-school managers in terms of using cloud services.
В статье предоставлено результаты опроса руководителей украинских дошкольных учебных заведений на предмет их осведомленности и практического опыта использования облачных сервисов в профессиональной деятельности. В анкетировании было задействовано 227 заведующих из 8 регионов Украины. Определена степень обеспеченности ДОУ компьютерной техникой, подключением к сети Интернет; периодичность и целевое назначение использования веб-технологий в общем; осведомленность руководителей ДОУ в значении понятия «облачные сервисы», их использование в профессиональной деятельности и т. д. Выяснено, что все руководители желают углублять собственные знания и развивать навыки работы с облачными сервисами. Перспективным направлением дальнейших исследований определена целесообразность разработки методики формирования ИК-компетентности руководителей ДОУ в аспекте использования облачных сервисов.
У статті представлено результати опитування керівників вітчизняних дошкільних навчальних закладів на предмет їх обізнаності й практичного досвіду використання хмарних сервісів у професійній діяльності. До анкетування було залучено 227 завідувачів з восьми регіонів України. Визначено ступінь забезпеченості ДНЗ комп’ютерною технікою, підключенням до мережі Інтернет; періодичність і цільове призначення використання загалом веб-технологій; обізнаність керівників ДНЗ щодо поняття «хмарні сервіси», їх застосування у професійній діяльності та ін. З’ясовано, що усі опитані керівники бажають поглиблювати власні знання й розвивати навички роботи з хмарними сервісами. Перспективним напрямом подальших досліджень визначено доцільність розробки методики формування ІК-компетентності керівників ДНЗ в аспекті використання хмарних сервісів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-10-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
анкетування
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1475
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 55, No 5 (2016); 175-186
Информационные технологии и средства обучения; Vol 55, No 5 (2016); 175-186
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 55, No 5 (2016); 175-186
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 55, No 5 (2016); 175-186
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1475/1092
 
Rights Copyright (c) 2016 Viktoriia O. Bogdan
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0