Запис Детальніше

END-USER TRAINING ON DIGITAL TEACHING TOOLS: REACTION, LEARNING, BEHAVIOR, RESULTS, AND MANAGEMENT

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title END-USER TRAINING ON DIGITAL TEACHING TOOLS: REACTION, LEARNING, BEHAVIOR, RESULTS, AND MANAGEMENT
ТРЕНИНГ ДЛЯ ПЕДАГОГОВ ПО ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ЦИФРОВЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ИНСТРУМЕНТОВ: РЕАКЦИЯ, ОБУЧЕНИЕ, ПОВЕДЕНИЕ, РЕЗУЛЬТАТЫ И УПРАВЛЕНИЕ
ТРЕНІНГ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ З ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ІНСТРУМЕНТІВ: РЕАКЦІЯ, НАВЧАННЯ, ПОВЕДІНКА, РЕЗУЛЬТАТИ ТА УПРАВЛІННЯ
 
Creator Marcial, Dave E.
Arcelo, Alfie Q.
 
Subject digital teaching tools; end-user training; ICT in teacher education
цифровые учебные инструменты; обучение для педагогов; ИКТ в педагогическом образовании
цифрові навчальні інструменти; навчання для педагогів; ІКТ в педагогічній освіті
 
Description The newly developed digital teaching tools, namely mobile class record application and portable learning management system were launched and distributed. This paper measures the evaluation rating of the region-wide end-user training on the classroom use and integration of the two digital teaching tools. A total of 74 trainees in Central Visayas, Philippines were trained. Using the New World Kirkpatrick Model, the trainees evaluated the training regarding reaction, learning, behavior, results, and management. The data show that the trainees rated the training with an overall mean of 3.70 described as “strongly agree.” The result implies that the end-user training on digital teaching tools is very successful and excellent.
Недавно разработанные цифровые учебные инструменты, такие как мобильные приложения для записи в классе, портативная система управления обучением внедряются и распространяются. В статье представлены оценки регионального тренинга для педагогов по использованию таких цифровых технологий и их интеграции в учебный процесс. В тренинге приняли участие 74 учителя из Центральной Виса, Филиппины. Используя New World Kirkpatrick Model, слушатели оценили тренинг в соответствии с такими позициями как: реакция, обучение, поведение, результаты и управление. Полученные данные показывают, что в целом общая подготовка учителей по их готовности к использованию технологий была оценена с общим средним баллом 3,70, который соответствует позиции «полностью согласен». Результат подтвердил успешность и полезность проведенного для педагогов тренинга по использованию цифровых инструментов обучения.
Нещодавно розроблені цифрові навчальні інструменти, такі як мобільні додатки для запису у класі, портативна система управління навчанням впроваджуються і розповсюджуються. У статті представлено оцінювання регіонального тренінгу для педагогів з використання таких цифрових технологій та їх інтегрування у навчальний процес. У тренінгу взяли участь 74 вчителі із Центральної Вісаї, Філіппіни. Використовуючи NewWorldKirkpatrickModel, слухачі оцінили тренінг відповідно до таких позицій як: реакція, навчання, поведінка, результати і управління. Отримані дані показують, що в цілому загальна підготовка вчителів до їх готовності до використання технологій була оцінена із загальним середнім балом 3,70, який відповідає позиції «повністю згоден». Результат підтвердив успішність і корисність проведеного для педагогів тренінгу з використання цифрових інструментів навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor Commission on Higher Education - Philippine Higher Education Research Network (PHERNet)


 
Date 2016-10-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article
Quantitative
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1478
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 55, No 5 (2016); 81-95
Информационные технологии и средства обучения; Vol 55, No 5 (2016); 81-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 55, No 5 (2016); 81-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 55, No 5 (2016); 81-95
2076-8184
 
Language eng
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1478/1085
 
Rights Copyright (c) 2016 Dave E. Marcial, Alfie Q. Arcelo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0