Запис Детальніше

Забезпечення якості розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку: вітчизняний та зарубіжний досвід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706186/
 
Title Забезпечення якості розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку: вітчизняний та зарубіжний досвід
Обеспечение качества развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий отрасли связи: отечественный и зарубежный опыт
Quality of heads’ of departments professional development systems in communication companies: analysis of foreign and domestic experience
 
Creator Бородієнко, О.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
65 Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations
 
Description В статті міститься порівняльний аналіз принципів забезпечення якості розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку у зарубіжній та вітчизняній науковій літературі.
Виділені наступні принципи забезпечення якості розвитку професійної компетентності, яким підпорядковуються системи розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів зарубіжних підприємств сфери зв’язку: принцип поліфункціональності систем розвитку професійної компетентності керівників; принцип неперервності навчання; принцип забезпечення результативності; принцип інноваційності; принцип є диверсифікації політики в сфері навчання та розвитку; принцип використання моделі компетенцій для моделювання системи розвитку професійної компетентності керівників; принцип системності розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку.
Виділено також принципи забезпечення якості розвитку професійної компетентності, яким підпорядковуються системи розвитку професійної компетентності керівників вітчизняних підприємств сфери зв’язку: принцип диверсифікації форм та методів педагогічного впливу на персонал; принцип мультиплікації досвіду всередині підприємства; принцип відповідності стратегії розвитку професійної компетентності керівників актуальній стратегії підприємства.
В статье содержится сравнительный анализ принципов обеспечения качества развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий отрасли связи в зарубежной и отечественной научной литературе.
Выделены следующие принципы обеспечения качества развития профессиональной компетентности, которым подчиняются системы развития профессиональной компетентности руководителей структурних подразделений зарубежных предприятий отрасли связи: принцип полифункциональности систем развития профессиональной компетентности руководителей; принцип непрерывности обучения; принцип обеспечения результативности; принцип инновационности; принцип диверсификации политики в сфере обучения и развития; принцип использования модели компетенций для моделирования системы развития профессиональной компетентности руководителей; принцип системности развития профессиональной компетентности руководителей структурных подразделений предприятий отрасли связи.
Выделены также принципы обеспечения качества развития профессиональной компетентности, которым подчиняются системы развития профессиональной компетентности руководителей отечественных предприятий отрасли связи: принцип диверсификации форм и методов педагогического воздействия на персонал, принцип мультипликации опыта внутри компании; принцип соответствия стратегии развития профессиональной компетентности руководителей актуальной стратегии предприятия.
The article contains a comparative analysis of the principles of quality assurance of heads’ of departments professional competence development in communication companies in foreign and domestic scientific literature.
It was identified the following principles of quality assurance of heads’ of departments professional competence development in foreign enterprises in communication sector: multi functionality principle of professional competence development; the principle of continuity of professional development; the principle of performance; the principle of innovation; principle is diversification of learning and development policy; principle of use the competence model to design of systems of professional competence development; the system approach to professional competence development; the principle of systematic development of professional competence of heads of departments in communication companies.
It was identified the following principles of quality assurance of heads’ of departments professional competence development in domestic enterprises in communication sector: the principle of diversification of forms and methods of pedagogical influence on personnel; the principle of multiplication of experience within the company; the principle of correspondence of heads’ of departments development strategy to actual business strategy.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706186/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Бородієнко, О.В. (2016) Quality of heads’ of departments professional development systems in communication companies: analysis of foreign and domestic experience Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 11. pp. 109-121. ISSN 2223-5752