Запис Детальніше

ONTOLOGY OF READING: RECEPTION OF THE FICTIONAL WORLD OF A CHILDHOOD

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ONTOLOGY OF READING: RECEPTION OF THE FICTIONAL WORLD OF A CHILDHOOD
ОНТОЛОГИЯ ЧТЕНИЯ: РЕЦЕПЦИЯ ХУДОЖЕСТВЕННОГО МИРА ДЕТСТВА
ОНТОЛОГІЯ ЧИТАННЯ: РЕЦЕПЦІЯ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ ДИТИНСТВА
 
Creator КОХАН, Роксоляна
 
Subject fictional world; interpretation; reader; intentional idea
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
художественный мир; рецепция; интерпретация; читатель; интенционная идея
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
художній світ; рецепція; інтерпретація; читач; інтенційна ідея
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
 
Description The research suggests certain aspects of the literary text analysis from the point of view of the main methodological approaches of the reception aesthetics that adds some new levels of the literary and artistic phenomena studies to the contemporary literary criticism context, broadens the horizons of reception, understanding and interpretation of artistic phenomena. Those peculiarities of the nature of the artistic phenomenon and the way of its addressing that format a certain way of reading in the literature about children are studied.
Представлено исследование отдельных аспектов моделирования «рецептивного горизонта» в дискурсе литератури о детях. С использованием методологических подходов рецептивной эстетики изучены особенности развития художественного мира прозы Юстейна Ґордера, где в фокусе репрезентации находится ребенок-подросток. Дифференцированы основные типы восприятия произведения о ребенке  (детях, детстве), а также определены некоторые особенности в трансформации рецепции и интерпретации смысла романов и повестей норвежского писателя.
У праці досліджено окремі аспекти моделювання «рецептивного горизонту» в дискурсі літератури про дітей. Із залученням методологічних підходів рецептивної естетики вивчено особливості розгортання художнього світу прози Юстейна Ґордера, де у фокусі репрезентації перебуває дитина-підліток. Диференційовано основні типи сприймання твору про дитину (дітей, дитинство), а також визначено деякі особливості у трансформації рецепції та інтерпретації смислу романів та повістей норвезького письменника.
 
Publisher Национальный авиационный университет
 
Contributor


 
Date 2017-03-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/11334
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 33 (2016); 208-217
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 33 (2016); 208-217
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 33 (2016); 208-217
 
Language uk