Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19033/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/41/ |
|
Title |
Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти
Evaluation of academic achievements of first-graders: psychological aspects Оценивание учебных достижений первоклассников: психологические аспекты |
|
Creator |
Музика, Олена Оксентівна
Топольницька, Ольга Олегівна |
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
У статті аналізуються психологічні аспекти оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Розкривається значення контрольної, мотивувальної та розвивальної функцій оцінювання. Звертається увага на необхідність врахування психічних новоутворень дітей при переході від дошкільного до молодшого шкільного віку. Описується спроба застосування розгорнених оцінних суджень у навчанні першокласників англійської мови. Як додаткові ігрові прийоми застосовуються графічні засоби візуалізації вербальної оцінки, які готують учнів до згорнених форм оцінювання.
This article is devoted to the psychological aspects of evaluation of academic achievements in primary school age. Іt expands the main evaluation function as control, motivation and development. Attention is drawn to the need of considering mental tumors of children in the transition from preschool to primary school. The article describes attempt how to use verbal expanded evaluation in teaching English to first-grades. As additional playing techniques used graphical tools in visualization of verbal assessments that prepare students for minimized forms of assessment. В статье анализируются психологические аспекты оценки учебных достижений младших школьников. Раскрывается значение контрольной, мотивировочной и развивающей функций оценки. Обращается внимание на необходимость учета психических новообразований детей при переходе от дошкольного к младшему школьному возрасту. Описывается попытка применения развернутых оценочных суждений в обучении первоклассников английскому языку. Как дополнительные игровые приемы применяются графические средства визуализации вербальной оценки, которые готовят учащихся к свернутым формам оценивания. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/19033/1/Muzyka_O_O_OPPA_KPP.pdf
Музика, Олена Оксентівна та Топольницька, Ольга Олегівна (2017) Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти Молодий вчений, 1 (41). с. 238-241. ISSN 2304-5809 |
|