Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Професіоналізм діяльності інженера-педагога: aспект суб’єкт-суб’єктної взаємодії
 
Names Керницький, Олександр Михайлович
Kernytskyi, Oleksandr Mykhailovych
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано проблеми й суперечності в підготовці майбутніх інженерів-педагогів, чинники та обставини їх педагогічної діяльності в аспекті суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Розглянуто поняття «професіоналізм педагога», його сутність і структуру, етапи й рівні. Розглянуто професіограму інженера-педагога, його провідні операції та функції, успішність яких безаперечно залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу.
Genre Article
Topic професіоналізм педагога
Identifier Керницький, О. Професіоналізм діяльності інженера-педагога: аспект суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Текст] / О. Керницький // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, О. Є. Антонова, Дж. Бішоп та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – № 6 (60). – С. 162–172.