Запис Детальніше

Етичні аспекти взаємовідносин учителя з батьками учнів молодшого шкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19098/
 
Title Етичні аспекти взаємовідносин учителя з батьками учнів молодшого шкільного віку
Этические аспекты взаимоотношений учителя с родителями учащихся младшего школьного возраста
Ethical aspects of relations between teachers with parents of primary school age
 
Creator Сінельнікова, Наталія Олегівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description У центрі уваги сучасної освіти постає багато нагальних і складних проблем, які потребують першочергового розв’язання. Серед них особливе місце займають міжособистісні відносини батьків та вчителів. Особливо це стосується взаємовідносин учителя початкової школи із батьками дітей, які лише розпочинають своє навчання. В ідеалі батькам і педагогам потрібно стати союзниками: учителю – частиною родинного мікросередовища, а батькам – частиною мікросередовища школи. Лише за таких умов обидві сторони будуть знаходити шляхи вирішення проблемних ситуацій, які часто виникають у навчально-виховному процесі
В центре внимания современного образования возникает много неотложных и сложных проблем, требующих первоочередного решения. Среди них особое место занимают межличностные отношения родителей и учителей. Особенно это касается взаимоотношений учителя начальной школы с родителями детей, которые только начинают свое обучение. В идеале родителям и педагогам нужно стать союзниками: учителю - частью семейного микросреды, а родителям - частью микросреды школы. Только при таких условиях обе стороны будут находить пути решения проблемных ситуаций, которые часто возникают в учебно-воспитательном процессе
The focus of modern education raises many urgent and complex problems that require urgent resolution. Among them a special place interpersonal relationships of parents and teachers. This is especially true of relations between primary school teachers with parents of children who only begin their studies. Ideally, parents and educators need to become allies: teacher - part of a family microenvironment and parents - part microenvironment school. Only under such conditions, both sides will find ways to solve problematic situations that often arise in the educational process
 
Publisher Львівський національний університет імені Івана Франка
 
Date 2017
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19098/1/N_Sinelnikova_NPTDOVKSM_2017.pdf
Сінельнікова, Наталія Олегівна (2017) Етичні аспекти взаємовідносин учителя з батьками учнів молодшого шкільного віку Матеріали теоретико-практичного семінару «Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності». с. 171-173.