Запис Детальніше

Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/19112/
 
Title Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Формирование профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы
Formation of professional competence of primary school teachers
 
Creator Романенко, Катерина Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description Публікація висвітлює теоретичні основи моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи на основі реалізації ідеї суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студента в контексті професійної підготовки вчителя. Пропонується модель означеного процесу, що презентується як бінарна та багатокомпонентна. Наголошується, що реалізація пропонованої моделі передбачає сформованість у викладачів готовності до здійснення навчальної діяльності на суб’єкт-суб’єктних засадах.
Публикация освещает теоретические основы моделирования процесса формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы на основе реализации идеи субъект-субъектного взаимодействия преподавателя и студента в контексте профессиональной подготовки учителя. Предлагается модель указанного процесса, презентуется как бинарная и многокомпонентная. Отмечается, что реализация предлагаемой модели предполагает сформированность у преподавателей готовности к осуществлению учебной деятельности на субъект-субъектных началах.
The publication highlights the theoretical foundations of modeling the process of forming professional competence of primary school teachers on the base of implementing the idea of subject-subject interaction between teacher and student in the context of professional teacher training. The model of a named process, presented as binary and multicomponent model. It is noted that the implementation of the proposed model involves the formation of teachers in readiness for the implementation of an educational activity on subjective grounds.
 
Publisher Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Рада молодих учених університету
 
Date 2017-02-28
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/19112/1/K_Romanenko__TTPRNOVUG_2017.pdf
Романенко, Катерина Анатоліївна (2017) Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (22). с. 203-206.